تبیان، دستیار زندگی
باخت درادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی ، تیم فوتبال پیروزی ایران علی رغم برد در بازی آخرخود مقابل" نیسا " ی ترکمنستان از حضور در رقابتهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. این بازی که پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی برد ، اما حذف شد

استقلال باخت

درادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی ، تیم فوتبال پیروزی ایران علی رغم برد در بازی آخرخود مقابل" نیسا " ی ترکمنستان از حضور در رقابتهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

این بازی که پنجشنبه 22 اسفند ماه 81 برگزار شد ، با حساب 4 بر یک به سود تیم پیروزی به پایان رسید. گلهای تیم پیروزی را حسن خان محمدی 14 و76 ، یحیی گل محمدی (47) و امیر حسین اصلانیان (90) به ثمر رساندند . تک گل ترکمن ها را امان مرات مدیروف (89) برای تیم خود زد.

تیم پیروزی که در صورت برد الطلبه عراق در برابر پاختاکور به دور بعد صعود می کرد ، با پیروزی 3 بر صفر پاختاکور ازبکستان درمقابل الطلبه عراق، از ادامه بازیها باز ماند.

از گروهD تیم پاختاکور با 9 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

و اما استقلال که در بازی اول خود به پیروزی دست یافته بود ، در بازی دوم خود مقابل تیم الهلال عربستان درحالیکه با 2 گل از حریف خود پیش بود ، در پایان 90 دقیقه با 3 گل الهلال پذیرای شکست ناباورانه ای شد.

این بازی که چهارشنبه 21اسفند ماه در ورزشگاه العین برگزار شد با 3 گل پاتریک سوفو در دقایق 34 ،74 و 84 برای الهلال و گلهای یدالله اکبری و علی سامره در دقایق 17و 42 به پایان رسید.

میزبان این بازیها یعنی تیم العین هم با یک گل تیم السد قطر را شکست داد ، تا همه چیز به روز آخر بازیها کشیده شود.