تبیان، دستیار زندگی
پنالتی دقیقه 97 دیدارتیم های ملی ایران وكرواسی كه یك پیروزی شیرین و روحیه ساز را از ملی پوشان ایرانی گرفت از دیدگاههای مختلف مورد بررسی قرارگرفته است . در این میان میرزاپور و رضایی از اصلی ترین شاهدان ماجراهستند كه هر كدام ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنالتی پیروزی خراب كن چگونه اتفاق افتاد!


پنالتی دقیقه 97 دیدارتیم های ملی ایران وكرواسی كه یك پیروزی شیرین و روحیه ساز را از ملی پوشان ایرانی گرفت از دیدگاههای مختلف مورد بررسی قرارگرفته است .

در این میان میرزاپور و رضایی از اصلی ترین شاهدان ماجراهستند كه هر كدام به گونه ای پنالتی خارج اززمان بازی راتشریح می كنند.

این دو غفلت ، تعارف و اشتباه را از دلایل اصلی تعویض پیروزی با مساوی اعلام كردند.

ابراهیم میرزاپوركه شاید نوك پیكان حملات برخی ناظران در جریان وقوع پنالتی به سوی اونشانه رفته است می گوید:من ورحمان برای تصاحب یا دفع توپ در آن موقعیت حساس غفلت كردیم .

میرزاپور از تعارف كردن در فوتبال سخن می گوید و می افزاید: ما برای گرفتن یا زدن توپ باهم تعارف كردیم او به هوای من ومن به هوای او و این باعث شد من با تاخیر به سمت توپ خیزبردارم .

ابراهیم می گوید:همین شیرجه باتاخیرباعث شدتوپ ازمن فاصله بگیرد و بازیكن حریف به توپ برسد . من هم با از دست دادن توپ دریك لحظه دستم را به سوی توپ دراز كردم كه موجب سرنگونی بازیكن حریف شد و داور هم پنالتی اعلام كرد.

دروازه بان اول تیم ملی امیدواراست دربازیهای اینده تیم ملی به هماهنگی های بیشتردست یابد.

اما رحمان رضایی طرف دیگرقضیه می گوید:خیلی تلاش كردم در آن لحظه به

میرزاپوركمك كنم تا توپ را بگیرد اما توپ رها شد و پنالتی و اتفاقات بعدی روی داد.

رحمان خود رامقصرنمی داند و می گوید:بازیكن حریف كه میان من و میرزاپور قرارگرفت موجب رهاشدن توپ از دست ابراهیم شد.

مدافع كوشای تیم ملی كشورمان مانند هاشمیان مهاجم توانمندحال حاضر ایران معتقد است داور در این صحنه اشتباه كرد و به ناحق به نفع كرواسی اعلام پنالتی كرد.