تبیان، دستیار زندگی
دادکان : هیچ کس حقوق ملی پوشان را نمی دهد رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان هنگام بازگشت از كرواسی در فرودگاه مهرآباد درباره بازی تیم ملی ایران گفت : كرواسی تیم خوبی است اما تیم ما با توجه با پیروزی 4 بر یك در اتریش شرایط خوبی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دادکان : هیچ کس حقوق ملی پوشان را نمی دهد

دادکان : هیچ کس حقوق ملی پوشان را نمی دهد


رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان هنگام بازگشت از كرواسی در فرودگاه مهرآباد درباره بازی تیم ملی ایران گفت : كرواسی تیم خوبی است اما تیم ما با توجه با پیروزی 4 بر یك در اتریش شرایط خوبی داشت، اما با این حال فكر می كردیم بازی بسیار سختی داشته باشیم.

محمد دادكان با تمجید از بازی زیبای تیم ملی كشورمان افزود: دراین بازی كادر فنی توانست تقریبا تركیب تیم ملی را بشناسد و در جلسه ای كه پس از بازی كرواسی برگزار شد، همه می كوشند دربازی چهارشنبه مقابل بوسنی و هرزگوین نقاط ضعف را بیشتر بشناسند تا برای دیدار با تیم ملی مكزیك به شرایط آرمانی رسیده باشیم.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود تصریح كرد: با توجه به تلاشهای بسیار بازیكنان، اما متاسفانه وزارت راه، شركت ایرانول، سازمان تامین اجتماعی و سازمان تربیت بدنی تاكنون حق و حقوق آنها را نداده اند؛

ضمن اینكه فكر می كردیم با وساطت حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی این مساله حل شود كه اینطور نشد. رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان اضافه كرد: حدود یك ماه، یك ماه و نیم است كه حق وحقوق بازیكنان تیم ملی را به خاطر مسائل شخصی، پرداخت نمی كنند اما بهتر است تیم فوتبال كشورمان را به علت مشكلاتی كه با من دارند به چالش نكشند.