تبیان، دستیار زندگی
خداداد عزیزی در گفتگویی که در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده است، تلویحاً علی دایی را به تحریک تماشاگران علیه حمید استیلی متهم کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد عزیزی علیه علی دایی


خداداد عزیزی در گفتگویی که در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده است، تلویحاً علی دایی را به تحریک تماشاگران علیه حمید استیلی متهم کرده است.


دایی و عزیزی

خداداد درباره شعارهای تماشاگران پرسپولیس علیه استیلی می گوید: " به نظر من معمولا این کار هدایت شده است و نیازی به این نیست که من بگویم. همه آدم ها می دانند که وقتی از دقیقه 20 تماشاگران شعار منفی می دهند، یکسری این کار را هدایت می کنند و آنها که روی سکوها می نشینند اگر فوتبالی باشند که می فهمند که 3 یا 4 هفته اول را باید به مربی زمان داد حتی اگر تمام بازی ها را با شکست پشت سر بگذارد. آنهایی هم که فوتبالی نیستند معلوم است که برای چه به ورزشگاه آمده اند. "

ستاره نامدار فوتبال ایران در این گفتگو در دفاع از حمید استیلی گفته است: " من فکر می کنم آنهایی که فوتبالی هستند نباید در 3 یا 4 چهار هفته اول از تیمی که مربی آن تعویض شده و شرایطش تغییر کرده انتظار بردهای پی در پی داشته باشند من به دوستان گفته بودم که این تیم بخاطر تغییراتی که داشته از هفته های پنجم و ششم شکل واقعی خود را پیدا خواهد کرد. تیم حمید شکل گرفته و بهتر و بهتر خواهد شد. کارشناسان و فوتبالدوستان می دانند که جایگاه پرسپولیس اینجا نیست و مربی هم این جایگاه را نمی پذیرد ولی شرایط فوتبال اینطور است و همیشه همه چیز به نفع آدم رقم نمی خورد. فکر می کنم چون اول فصل است بازیکنان به آمادگی صد در صد نرسیده اند ولی الان این تیم شکل گرفته و مقابل صنعت نفت نیز فوتبال قابل قبولی را ارائه داد. حمید مربی بزرگی است و دانش و توانایی های فراوانی دارد که می تواند پرسپولیس را به اوج برساند. "

عده ای هستند که به هر دلیلی حاضرند هر کاری را انجام بدهند برای خراب کردن سرمربی. وقتی حمید را خراب کنند، پرسپولیس شرایط بدی خواهد داشت و وقتی پرسپولیس با مشکل مواجه شود، حمید هم ضربه می خورد. من خودم از دوستان فوتبالی تقاضا دارم از امثال حمید باید حمایت کرد و باید بدانیم موفقیت استیلی موفقیت همه هم دوره ای های ماست

وی افزود: عده ای هستند که به هر دلیلی حاضرند هر کاری را انجام بدهند برای خراب کردن سرمربی. وقتی حمید را خراب کنند، پرسپولیس شرایط بدی خواهد داشت و وقتی پرسپولیس با مشکل مواجه شود، حمید هم ضربه می خورد. من خودم از دوستان فوتبالی تقاضا دارم از امثال حمید باید حمایت کرد و باید بدانیم موفقیت استیلی موفقیت همه هم دوره ای های ماست.

خداداد درباره حبیب کاشانی و اختلاف دایی و کاشانی نیز گفته است: " آقای کاشانی را از سال 69 با تیم ملی امید شناختم و هیچگاه علیه ایشان صحبت نکرده ام. البته مشکلی هم که فصل گذشته بین سرمربی و مدیریت باشگاه پیش آمد به حدی نبود که تا این اندازه بزرگ جلوه کند و به هر جایی کشیده شود. برخی از دوستان مطبوعاتی به هر دلیل این مشکلات را دامن زدند. هر موقع هم از من سوال کردند، طبق وظیفه ام از سرمربی حمایت کردم. آقای کاشانی خودش می داند که نزدیک به 22 سال است ایشان را می شناسم و همیشه ارادت خاصی به ایشان داشته ام و هر جایی صحبتی شده، تنها ذکر و خیرشان بوده است. من هیچگاه در مورد کسی بدون دلیل و منطق صحبت نمی کنم و اعتقاد دارم آقای کاشانی به عنوان یک مدیر موفق کارش را بلد است. "

بخش ورزشی تبیان


منبع: عصر ایران