تبیان، دستیار زندگی
یک بازی فکری و جذاب برای شما دانش آموزان دوره دبستان در نظر گرفته شده است، در این بازی می توانید اعداد مختلف را بارها و بارها تقسیم کنید و در حین تکرار از انجام این بازی لذت ببرید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقسیم کنید!

تقسیم کنید!

دانش آموزان خوب کلاس دومی، سومی و حتی چهارمی، معلمان عزیز ریاضی

یک بازی فکری و جذاب برای شما دانش آموزان دوره دبستان در نظر گرفته شده است، در این بازی می توانید اعداد مختلف را بارها و بارها تقسیم کنید و در حین تکرار از انجام این بازی لذت ببرید و سرعت خود را در تقسیم اعداد بالا ببرید.

البته بزرگتر ها هم می توانند با انجام این بازی از آن لذت ببرند.

این بازی در دو سطح Mixed level 1  و Mixed level 2  طراحی شده است که با انتخاب هر سطح و  کلیک بر Start که در سمت راست پایین قرار دارد، بازی آغاز خواهد شد.

دستورالعمل بازی

در صورت تمایل نام خود را در باکس سفید رنگ که در قسمت پایین قرار دارد، بنویسید.

-  اگر بازی Mixed level 1 را انتخاب کردید، می بایستی یکی از اعداد را هم انتخاب نموده و روی گزینه Start بزنید و سعی کنید در مدت زمان تعیین شده، به تمام سؤالات به درستی پاسخ دهید.

( در این حالت، اعداد مختلف به عددی که شما انتخاب نموده اید، تقسیم می شوند. )

-  اگر بازی Mixed level 2 را انتخاب کردید، می بایستی یکی از اعداد را هم انتخاب نموده و روی گزینه Start بزنید و سعی کنید در مدت زمان تعیین شده، به تمام سؤالات به درستی پاسخ دهید.

( در این حالت، تقسیم اعداد مختلف به صورت تصادفی از شما سؤال خواهد شد، سعی کنید در مدت زمان تعیین شده، به سؤالات پاسخ دهید. )

دقت کنید در پایان هر مرحله، امتیاز شما محاسبه می شود و شما می توانید با کلیک روی گزینه Print کارنامه آزمون خود را دریافت نمایید.

روی گزینه Main موجود در سمت چپ قسمت پایین کلیک نموده و به صفحه اصلی بازگردید.

برای دریافت بازی، کلیک نمایید و فایل زیپ شده را روی سیستم ذخیره نموده و برنامه فلش را اجرا نمایید.


مرکز یادگیری سایت تبیان -  فرآوری و تنظیم:  نوربخش