تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید از این پس تمام فكر و ذكرش معطوف به بازی برابر قطر است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش: از هواداران تشکر می کنم


سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید از این پس تمام فكر و ذكرش معطوف به بازی برابر قطر است


کی روش
کی‌روش پس از پیروزی سه بر صفر ایران در مقابل اندونزی در نشست پس از مسابقه اظهار كرد: اول می‌خواهم از حضور هواداران تشكر كنم. تشویقهای آنها فوق العاده بود. می‌دانم كه هفتاد هزار نفر به استادیوم آمدند. از آن‌ها می‌خواهم باز هم به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: در وهله دوم این پیروزی را به قاسم حدادی فر تقدیم می‌كنم كه مصدوم شد و امیدوارم هر چه زودتر به آمادگی لازم برسد اما آنچه كه درباره بازی می‌توانم بگویم این است كهپیروزی خانگی مهمی را به دست آوردیم و مهم‌تر از آن این بود كه خوب بازی كردیم و باید به تمامی بازیكنان تبریك بگویم.

كی‌روش ادامه داد: اندونزی تیمی بسیار هماهنگ نشان داد. تمركز آن‌ها به خصوص در خط دفاع‌شان و ضد حملاتی كه سعی در ترتیب آن داشتند بالا بود اما خوشبختانه تمركز عالی بازیكنان ما حتی یك فرصت كوچك هم در نیمه اول به آن‌ها نداد. معتقدم ما می‌توانستیم دو گل در نیمه اول بزنیم.

وی گفت: خوشحالم كه بازیكنانم در شروع نیمه دوم خونسردی‌شان را حفظ كردند و ترس به خودشان راه ندادند. آن‌ها توانستند دوباره بازی را كنترل كرده و در نهایت در این نیمه به گل برسند.

سرمربی تیم ملی با بیان این‌كه تمركزم از این پس فقط معطوف به بازی با قطر خواهد بود تاكید كرد: ما باید سخت كار كنیم. بعد از یك استراحت خوب و ریكاوری سریع تمام تمركزمان از این پس معطوف به بازی با قطر است. كارمان از فردا صبح شروع می‌شود. باید پاها و ذهن‌های بازیكنان را آماده دیدار با قطر كنیم. در حال حاضر یكی از مربیان خوب ما مشغول تماشا و حلاجی بازی قطر در مقابل بحرین است. می‌دانم كه نیمه اول آن مسابقه با تساوی بدون گل تمام شده است.

اندونزی تیمی بسیار هماهنگ نشان داد. تمركز آن‌ها به خصوص در خط دفاع‌شان و ضد حملاتی كه سعی در ترتیب آن داشتند بالا بود اما خوشبختانه تمركز عالی بازیكنان ما حتی یك فرصت كوچك هم در نیمه اول به آن‌ها نداد. معتقدم ما می‌توانستیم دو گل در نیمه اول بزنیم

كی‌روش در پاسخ به این سئوال كه آیا فكر نمی‌كند سرعت تیم ایران به خصوص هنگام انتقال توپ از بخش دفاع به خط حمله پایین است اظهار كرد: در نیمه اول سرعت بازی كمی پایین بود و آن هم به دلیل هماهنگی فوق العاده تیم اندونزی بود. آن‌ها فضاها را به خوبی بسته بودند. ما هم به دنبال راه‌های نفوذ بودیم و همین باعث شد سرعت‌مان كاهش یابد اما بازیكنان اندونزی سریع بر می‌گشتند و فضاهای خالی را پر می‌كردند. با این حال معتقدم باید در نیمه اول چند گل به آن‌ها می زدیم.

وی در پاسخ به این سئوال كه با فرستادن آندرانیك تیموریان و احسان حاج صفی در پی حفظ نتیجه یك بر صفر بودید اما این تعویض باعث افزایش گل‌های ما شد، فكر می‌كنید دلیل این اتفاق چه بود اظهار كرد: اتفاقاً بر عكس این مسئله در ذهن من بود. هدفم از تعویضها كاركرد بیشتر خط هافبك و سرعت بالای انتقال توپ به خط حمله بود كه جواب خوبی هم داد و ما توانسیتم به گلهای بیشتری برسیم.

وی درباره بازی با قطر گفت:‌ قطر تیم بسیار خوبی است. آن‌ها از بازیكنان خارجی برزیلی در تیم‌شان بهره می‌برند. امیدوارم با یك نمایش فوق العاده در قطر هم به پیروزی برسیم. من اعتماد كامل به تیم‌ام دارم

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا