تبیان، دستیار زندگی
پس از پیروزی ایران برابر اندونزی تعدادی از بازیكنان به اظهارنظر درباره این دیدار پرداختند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاپیتان های سرخابی چه گفتند؟

علی کریمی

پس از پیروزی ایران برابر اندونزی تعدادی از بازیكنان به اظهارنظر درباره این دیدار پرداختند.

آندرانیك تیموریان پس از بازی برابر اندونزی گفت: تیم ملی در نخستین بازی رسمی خود توانست سه امتیاز را بگیرد. البته بازیكنان اندونزی كمی ما را اذیت كردند اما ما بازی منطقی را انجام دادیم و توانستیم پس از گل نكونام شرایط خوبی پیدا كنیم.

وی درباره بازی برابر قطر نیز گفت: در بازی برابر قطر مصاف سختی خواهیم داشت.

کریمی: مهم موفقیت ایران است نه بازوبند كاپیتانی

علی كریمی پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی برابر اندونزی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم كه اولین گام را محكم برداشتیم. باید از تماشاگران تشكر كنم. آن‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند و من این برد را به آن‌ها تقدیم می‌كنم. امیدوارم این روند در ادامه تداوم داشته باشد.

وی افزود: ما بازی خوبی را انجام دادیم اما در زدن ضربات آخر كم دقت بودیم و می‌توانستیم گلهای بیشتری هم به ثمر برسانیم. فكر می‌كنم نتیجه خوبی برای شروع بازی‌ها بود. امیدوارم در روزهای آینده با تمرینات نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

كریمی در پاسخ به این سئوال كه آیا فكر نمی‌كنید كه هافبك تیم ملی در این بازی ضعیف بازی كرد گفت: معتقد نیستم كه در این بازی خط هافبك ضعیف بود. خط هافبك دونده بازی كرد و همه در این پیروزی سهیم و شریك هستیم. فكر می‌كنم برای شروع عملكرد بدی نداشتیم. امیدوارم تماشاگران همچنان از ما حمایت كنند.

كریمی در مورد كاپیتانی جواد نكونام هم گفت:‌هیچ بحثی درباره كاپیتانی وجود ندارد. هر كس كه كی‌روش صلاح بداند كاپیتان تیم است و ما مشكلی برای این مسئله نداریم. مهم موفقیت تیم ملی است و نه بازوبند كاپیتانی.

كریمی درباره دیدار تیم ملی برابر قطر هم گفت: قطعا دیدار سخت‌تری در مقایسه با این بازی خواهد بود. باید در خانه قطر به مصاف این تیم برویم اما امیدوارم مثل این بازی با پیروزی گردیم.

فرهاد مجیدی در دیدار با اندونزی

فرهاد مجیدی: با این كادر فنی به جام جهانی می‌رویم

فرهاد مجیدی پس از پیروزی برابر اندونزی گفت كه تیم ملی با این بازیكنان و مربیان می‌تواند به جام جهانی برود.

مهاجم تیم ملی در مورد استقبال مردم از این بازی اظهار كرد: مردم همیشه از بازی تیم ملی استقبال می‌كنند و اگر تیم ملی خوب نتیجه بگیرد از آن حمایت می‌كنند.

وی در مورد عملكرد خود و این ‌كه با وجود تلاش زیاد نتوانست گلی به ثمر برساند گفت: قسمت این بود اما تلاش می‌كنم در بازی بعد جبران كنم.

مجیدی در مورد بازی بعدی تیم ملی در برابر قطر گفت: فكر می‌كنم كه با آن تیم بتوانیم بهتر بازی كنیم. اندونزی بسته بازی می‌كرد و نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

نكونام: برای من موفقیت تیم ملی مهم است

جواد نكونام در مورد بازی ایران در برابر اندونزی گفت: بازی را خوب شروع كردیم و در نیمه نخست سوار بازی بودیم اما نتوانستیم گلی را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری نصیب ما شد و توانستیم گل بزنیم.

وی در مورد گلزنی خود گفت: ‌همیشه برای من تیم ملی مهم‌تر است و این‌كه خودم گل بزنم زیاد مهم نیست اما خدا را شكر می‌كنم كه توانستم گل بزنم.

نكونام در مورد بستن بازوبند كاپیتانی با حضور كریمی و مجیدی گفت:‌ من و كریمی با خود كی‌روش صحبت كردیم و مشكلی از این بابت وجود نداشت. خود كریمی لطف كرد و گفت برای من مشكلی نیست و افتخارم این است كه برای تیم ملی بازی می‌كنم.

نكونام در مورد اعتصاب بازیكنان لالیگا گفت:‌ بازیكنان لالیگا باید به حق و حقوقشان می‌رسیدند و برای همین موضوع اعتصاب كردند و توانستند همه حق و حقوقشان را بگیرند.

وی در مورد عملكرد اوساسونا در لیگ اسپانیا گفت: شروع خوبی داشتیم و فكر می‌كنم یك مساوی برابر اتلتیكو مادرید نتیجه خوبی باشد. امیدوار هستم كه این روند خوب را ادامه دهیم.

او هم‌چنین با اشاره به حریفان ایران گفت:‌همه حریفان ترس از مقابله با ایران را دارند و باید همان‌طور كه آسیا ما را باور كرده است خودمان را باور كنیم.

وی ادامه داد: از مردمی هم كه آمده‌اند تشكر می‌كنم و امیدوارم با این پیروزی جواب لطف آن‌ها را داده باشیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا