تبیان، دستیار زندگی
ازی کنم." ریوالدو، یکی از ستارگان فوتبال دنیا و هافبک ارزنده تیم آ.ث میلان ایتالیا بار دیگراعلام کرد، که قصد دارد تا قبل از اینکه با فوتبال حرفه ای خداحافظی کند و بازنشسته شود ، در باشگاه های انگلستان بازی کند. به گزارش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

" ریوالدو : دوست دارم در انگلستان بازی کنم."

ریوالدو، یکی از ستارگان فوتبال دنیا و هافبک ارزنده تیم آ.ث میلان ایتالیا بار دیگراعلام کرد، که قصد دارد تا قبل از اینکه با فوتبال حرفه ای خداحافظی کند و بازنشسته شود ، در باشگاه های انگلستان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) ، ریوالدو فوتبالیست بنام برزیلی که تابستان سال گذشته با استفاده از قانون " بوسمن " از بارسلونا به باشگاه آ.ث میلان ملحق شد، درحال حاضر چندین پیشنهاد قابل توجه برای بازی در باشگاه های انگلستان را دریافت کرده است ، که هر یک از این پیشنهادات در جای خود نیاز به فکر و تصمیم گیری دارد. قبل از این که ریوالدو به طور جدی در مورد تصمیم خود برای پیوستن به تیم آ.ث میلان اقدام کند ؛ تیمهای" تاتنهام"، " لیورپول " و "نیوکاسل" سعی در جذب وی کردند، اما تلاشهایشان بی ثمر ماند. روز گذشته ریوالدو در مصاحبه مطبوعاتی با رسانه های ایتالیا در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد برنامه های آینده اش گفت: بسیار مایلم تا قبل از اینکه با فوتبال خداحافظی کنم، دریکی از باشگاههای انگلستان توپ بزنم.