تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پیروزی با پذیرش یک گل، بازی را به حریف ازبکی خود واگذار کرد .در پایان 90 دقیقه تلاش بین دو تیم پاختاکور ازبکستان، میزبان مسابقات و پرسپولیس ایران، حملات دو تیم درنیمه دوم مسابقات ثمری نداشت و بازی با همان تک گل ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم پیروزی با پذیرش یک گل، بازی را به حریف ازبکی خود واگذار کرد

تیم فوتبال پیروزی با پذیرش یک گل، بازی را به حریف ازبکی خود واگذار کرد .در پایان 90 دقیقه تلاش بین دو تیم پاختاکور ازبکستان، میزبان مسابقات و پرسپولیس ایران، حملات دو تیم درنیمه دوم مسابقات ثمری نداشت و بازی با همان تک گل نیمه نخست به سود پاختاکور خاتمه یافت.

بهترین فرصت برای جبران گل خورده تیم پرسپولیس، در دقیقه پنجم از نیمه دوم بازی به دست آمد که علی انصاریان در موقعیتی تک به تک توپ را راهی خارج زمین کرد. علاوه بر این در دقیقه 29 از نیمه دوم ضربه آزاد محمدوند نیز با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دراین نیمه محمدوند، خان محمدی و رافت به ترتیب جایگزین تاتار ( دقیقه 64)، جمشیدی(دقیقه 69)  و استیلی( دقیقه80) شدند.

جباری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 38 بازی با کارت زرد داور مواجه شد، جبارف ازپاختاکور نیزدراوقات تلف شده از نیمه دوم کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد.

با پایان مسابقات امروز گروهD ، تیم پاختاکور با 6 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و پس ازآن تیم های الطلبه با 3 امتیاز و تفاضل گل2+ ، پرسپولیس با 3 امتیاز و نیسا با دو شکست متوالی و تفاضل گل 6- به ترتیب در مکان های دوم تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در صورتی که تیم فوتبال پرسپولیس ایران، روز پنجشنبه و بازی آخر خود برابر نیسای ترکمنستان با گلهای فراوان به برتری دست یابد و در مقابل، الطلبه عراق در برابر پاختاکور حداقل گل را به ثمررساند و بازی را به سود خود خاتمه دهد، تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله نیمه پایانی مسابقات راه خواهد یافت.