تبیان، دستیار زندگی
تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی 90 که برخی از او به عنوان مجری میلیاردی تلویزیون نام برده بودند دوشنبه شب با ارائه جدولی از میزان درآمد برنامه‌اش به شفاف‌سازی در این زمینه پرداخت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردوسی پور: من میلیاردی نیستم

صدا و سیما چقدر برای برنامه نود هزینه می کند؟

تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی 90 که برخی از او به عنوان مجری میلیاردی تلویزیون نام برده بودند دوشنبه شب با ارائه جدولی از میزان درآمد برنامه‌اش به شفاف‌سازی در این زمینه پرداخت و کار را تا جایی پیش برد که میزان حقوق ماهیانه خودش را نیز اعلام کرد.

در هفته های اخیر مطالبی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که طی آن در بررسی میزان درآمدهای سالانه برنامه 90 به این نتیجه رسیده بودند که عادل فردوسی پور سالی یک میلیارد تومان از این برنامه درآمد دارد و به همین خاطر از وی به عنوان "مجری میلیاردی" تلویزیون نام برده شده بود.

فردوسی پور که در هفته های ابتدایی شروع دروه جدید برنامه اش مقابل این ابهامات سکوت کرده بود، دوشنبه شب با مطرح کردن این موضوع که یکی از بینندگان نود خواستار شفاف سازی در مورد میزان درآمدش شده است، با ارائه جدولی به این ابهامات پاسخ گفت.

تهیه کننده برنامه نود تاکید کرد که حتی اگر برنامه اش چهار ساعت هم طول بکشد بازهم صداوسیما برای او 120 دقیقه برنامه لحاظ می کند که بابت این زمان هم هر دقیقه 62 هزار تومان دریافت می کند. او تاکید کرد که در سال گذشته 37 برنامه داشته اند که در مجموع می‌شود مبلغی حدود 261 میلیون تومان.

مجری نود در ادامه شفاف سازی اش از میزان درآمدهای این برنامه جدولی از پرداختی ها و هزینه هایی که برای تهیه آن صورت می گیرد ارائه و تاکید کرد که خودش هم از این برنامه ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارد

مجری نود در ادامه شفاف سازی اش از میزان درآمدهای این برنامه جدولی از پرداختی ها و هزینه هایی که برای تهیه آن صورت می گیرد ارائه و تاکید کرد که خودش هم از این برنامه ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارد و همه عواملش تنها به خاطر مردم و ارائه یک برنامه خوب با این شرایط کار می کنند.

عادل فردوسی پور در مورد نظرسنجی و پیامک هایی که برای برنامه نود می آید نیز توضیح داد و تاکید کرد که از این منبع هیچ درآمدی به او و عوامل برنامه اش تعلق نمی گیرد.

برنامه دوشنبه شب نود طبق روال گذشته به بررسی رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور اختصاص داشت و جواد کاظمیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در بخش گفتگوی ویژه این برنامه شرکت کرد و به سوالات فردوسی پور پاسخ داد. گزارشی از وضعیت رضا چاچا لیدر قدیمی فوتبال ایران و خوزستان که سابقه حضور در تیم ملی ایران را نیز دارد و پخش آیتمی در مورد مرحوم ناصر میرزایی پیشکسوت فوتبال لرستان از دیگر بخش های برنامه نود بود

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر