تبیان، دستیار زندگی
یه لحظه یاد اردوهای راهیان نور می افتم راهیان نوری که دیگه توی این سال‌ها به مدد تلاش‌های شبانه روزی حاج حسین و تیمش، به یک جریان فرهنگی جدی و بزرگ در کشور تبدیل شده و سال‌هاست که ورق رو در عرصه فرهنگی کشور به سود ارزش‌های انقلاب و جهاد و شهادت برگردونده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از راهیان نور تا حزب الله سایبر!


یه لحظه یاد اردوهای راهیان نور می افتم راهیان نوری که دیگه توی این سال‌ها به مدد تلاش‌های شبانه روزی حاج حسین و تیمش، به یک جریان فرهنگی جدی و بزرگ در کشور تبدیل شده و سال‌هاست که ورق رو در عرصه فرهنگی کشور به سود ارزش‌های انقلاب و جهاد و شهادت برگردونده . آره حاج حسین یکتا رو می گم همین مرد لاغراندام و خوشرو...

از راهیان نور تا حزب الله سایبر!

ارسلان ظاهری بیرگانی در وبلاگ سنگر باقیمانده  نوشت: دم دمای افطاره و دیگه کم آوردم! ... یک ساعتی تا اذان مغرب مونده ، لب تاپ رو بر میدارم و یه سر به جی میلم می زنم ! ... ایمیل های زیادی واسم اومده ... از محراب اندیشه تا عمارنامه و گروه وبلاگ نویسان ارزشی و ...!

لابلای این ایمیل ها ، ایمیلی هم از "عکاس مسلمان" رسیده که توجه ام رو به خودش جلب می کنه ! "اولین گردهمایی حزب الله سایبر برگزار شد" ، به لینک خبر سری میزنم، تو متن خبر اومده که "در این مراسم که با حضور عده کثیری از علاقمندان و فعالان مجازی، شبکه‏های اجتماعی و وبلاگ نویسان برگزارشد حاج حسین یکتا ، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) با گریزی به حال و هوای دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در حوزه سایبر و جنگ نرم سخنرانی کردند..."

یه لحظه یاد اردوهای راهیان نور می افتم راهیان نوری که دیگه توی این سال‌ها به مدد تلاش‌های شبانه روزی حاج حسین و تیمش، به یک جریان فرهنگی جدی و بزرگ در کشور تبدیل شده و سال‌هاست که ورق رو در عرصه فرهنگی کشور به سود ارزش‌های انقلاب و جهاد و شهادت برگردونده .

آره حاج حسین یکتا رو می گم همین مرد لاغراندام و خوشرویی که یک چشم خودش رو در ایام جنگ تو مناطق عملیاتی جا گذاشته، همونی که با تشکیل ستاد راهیان نور در سال 81 ودرست در سال هایی که نقش دفاع مقدس داشت کم رنگ می شد، جهشی ایجاد کرد برای تجمیع نیروهای وفادار به این ارزش‌ها و تجدید روحیه اونا.

حاج حسین یکتا که تو این سال‌ها مثه همرزماش در گمنامی و بی نام و نشان، هدایت این حرکت بزرگ را برعهده داشته بی شک یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های فرهنگی سال‌های اخیر در کشور بوده .

همونی که تو دوران جنگ وقتی بهش میگن بچه تو سنت کمه و نمی تونی بری جبهه، شناسنامشو دست کاری می کنه و هرجوری هست خودش رو میرسونه برای یاری سربازای خمینی کبیر!

امیرالمؤمنین علیه‏السّلام فرمود: «من نام لم ینم عنه». آن وقتى كه شما در سنگرتان به خواب رفته‏اید، خیال نكنید كه سنگربانِ سنگر مقابل هم در خواب است. خیر؛ او متوجّه شماست و منتظر است كه به خواب بروید 

اخلاص، صفا و بصیرت حاج حسین که ندای فرماندش رو بخوبی فهمیده ، حالا هم اونو آورده توی عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن.

اونجایی که آقا میگه " امروز اولویت اصلی كشور مقابله با جنگ نرم دشمن كه هدف آن ایجاد تردید، اختلاف و بدبینی میان آحاد مردم است و مهمترین راه‌های مقابله با این تهاجم حفظ و تقویت بصیرت، روحیه بسیجی، امید كامل به آینده و مراقبت جدی در تشخیص‌ها است" (1)، حاج حسین که به حق در نوع خودش یکتاست، اومده تا اینجا هم با کمک تمیش و همرزماش، راهیان نور رو راه اندازی کنه تو عرصه مجازی! و تشکیل و راه اندازی "حزب الله سایبر" هم تو همون راستا انجام میشه !

با خودم عهد کردم که هرجوری هست بپیوندم به این"حزب الله سایبر" ، اگه هم بهم بگن بچه سنت کمه! مجبورم مثه حاج حسین شناسنامم رو دستکاری کنم ! آخه نباید حرف آقا رو زمین بمونه !

امروز دشمن داره یکی یکی جوونای ما رو آروم و بی سروصدا شهید می کنه ! امروز ماهیت جنگ عوض شده ! اینجا هم باید خرازی و باکری و زین الدین ها بیان تا مگه فرجی حاصل بشه ! اینجا هم باید حاج حسین یکتاها چشمشون رو تو منطقه نبرد جا بذارن!

امروز مسلمونا و مظلومای عالم چشمشون به ماست و ما اگه بخوابیم دشمن نمی خوابه !

مقام معظم رهبری فرمود "همچنان كه امیرالمؤمنین علیه‏السّلام فرمود: «من نام لم ینم عنه»(2). آن وقتى كه شما در سنگرتان به خواب رفته‏اید، خیال نكنید كه سنگربانِ سنگر مقابل هم در خواب است. خیر؛ او متوجّه شماست و منتظر است كه به خواب بروید. براى ملت، خواب رفتن، بزرگترین دشمن است(3)"

پی نوشت:

1) 6/11/1389 از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان سراسر كشور

2) نامه 62 نهج البلاغه

3) 27/1/1376 از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع : مشرق نیوز