تبیان، دستیار زندگی
دومین دوره رقابتهای فوتبال جام ستاره ها با قهرمانی تیم هنرمندان و نایب قهرمانی تیم فردوسی پور به پایان رسید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستارگان فوتبال و هنر زیر یک سقف


به بهانه دومین دوره رقابتهای فوتبال جام ستاره ها که با قهرمانی تیم هنرمندان و نایب قهرمانی تیم فردوسی پور به پایان رسید ستارگان دنیای هنر و فوتبال در مراسم اختتامیه این بازیها ساعت ها در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا دوستی های دنیای هنر و فوتبال بار دیگر به تصویر کشیده شود.


وحید هاشمیان و محمد سلوکی

این رقابت ها با حضور هشت تیم برگزار شد كه از این بین تیم «جام جهانی 98» ، «ستارگان موسیقی» ، «هنرمندان» و «پاراگ» به نیمه نهایی صعود كردند و در نهایت این رقابت‌ها با قهرمانی به تیم هنرمندان پایان یافت.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات یکشنبه شب با حضور چهره های مطرح ورزش و هنر در مرکز همایش های رایزن برگزار شد و تیم‌های برتر جوایزشان را از حامیان این تورنمنت دریافت کردند.  در پایان دومین دور جام ستاره‌ها که با حضور هشت تیم برگزار شد تیم هنرمندان با پیروزی برابر تیم پاراگ به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم جام جهانی 98 نیز با پیروزی برابر تیم موسیقی به عنوان سوم بسنده کرد.

صدرا محرابی دبیر اجرایی مسابقات جام رسانه ها ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی در گفتگو با سایت تبیان گفت: امسال دومین سال مسابقات جام ستاره ها بود که با حضور ستارگان هنر و فوتبال برگزار شد که با قهرمانی تیم هنرمندان پایان یافت.

بازغی ، دیرباز و خیرابی در کنار یکدیگر

وی در ادامه گفت: کار اجرایی مسابقات را از دو ماه پیش به همراه پژمان جمشیدی که مدیریت اجرایی پروژه را برعهده داشتند آغاز کردیم تا بتوانیم ستارگان فوتبال و دنیای هفت را در شب های ماه مبارک رمضان و بعد از مراسم افطار در کنار یکدیگر جمع کنیم تا علاوه بر رقابت در مستطیل سبز، یاد و خاطرات گذشته را زنده کنند.

در تیم منتخب 98 بازیکنانی مانند سیروس دین محمدی، نیما نکیسا، افشین پیروانی، نادر محمدخانی، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب، پایان رافت و علیرضا امامی فر حضور داشتند و صادق درودگر سرپرست این تیم بود.

در ترکیب تیم ستارگان موسیقی نیز رضا یزدانی، روزبه نعمت اللهی، علی لهراسبی، احسان حق شناس، پژمان جمشیدی، کاظم برجلو و کاظم محمدی حاضر بودند.

عادل فردوسی پور

در تیم هنرمندان نیز رضا ناصری، وحید شمسایی، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، میلاد کی‌مرام ، سیاوش خیرابی و احسان علیخانی بازی می‌کردند.

ضمن اینکه در تیم پاراگ که عادل فردوسی پور چهره سرشناس آن است تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه این دوره از رقابتها عادل فردوسی‌پور با بیان این که برگزاری چنین جام‌هایی باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین اهالی ورزش و هنر می‌شود،گفت: خوشحالم با وجود افرادی مانند مهدی هاشمی‌نسب، رضا شاهرودی و نادر محمد‌خانی و تکل‌هایی که در بازی می‌زدند، اعضای تیمم سالم به مراسم اختتامیه رسیده‌اند و مجبور به استفاده از عصا نشده‌اند!

در مراسم اختتامیه این رقابتها که به میزبانی مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد، از سوی امیرحسین شمس زاده مدیرعامل نمایندگی دوربین کاسیو در ایران جوایز تیم اول این رقابتها اهدا شد. ضمن اینکه شرکت نفت سپاهان، پارسه ، فروشگاه های زنجیره ای سفیرو ساعت تراست حامیان مالی این رقابتها بودند.

پژمان بازغی، كامبیز دیرباز، میلاد كی‌مرام ، سیاوش خیرابی، پژمان بازغیاحسان علیخانی

در این مراسم وحید هاشمیان مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس جام آقای گلی را به سیروس دین محمدی اهدا کرد. ضمن اینکه رضا ناصری به عنوان بهترین دروازه‌بان معرفی شد. مهدی هاشمی نسب بهترین بازیکن جام لقب گرفت و احسان علیخانی جایزه مرد اخلاق جام را از آن خود کرد.

وحید هاشمیان و محمد سلوکی هاشمیان و علی انصاریان

علی لک پوریان، هادی کاظمی از بازیگران سریال قهوه تلخ نیز در این مراسم حضور یافتند. همچنین اجرای برنامه مراسم اختتامیه بر عهده محمد سلوکی بود که بارها توانست خنده را بر لب های حاضرین در مراسم بنشاند.

تصاویر مراسم اختتامیه مراسم را اینجا ببینید

رضا سیگاری

بخش ورزشی تبیان