تبیان، دستیار زندگی
منچستریونایتد با نتیجه 8 - 2 آرسنال را شکست داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چیزی شبیه تحقیر


رقابت های باشگاهی در اروپا این هفته با اتفاقات فراوانی همراه شد تا نگاه های فراوانی را به سمت خود جلب کند.


رونی

عجیب ترین نتیجه و اتفاق این هفته به دیدار منچستر و آرسنال بازمی گردد. جایی که منچستر موفق شد با نتیجه پر گل 8 بر 2 آرسنال را از پیش رو بردارد.

یونایتد در یک دیدار فوق العاده در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال بحران زده را شکست دهد. به نظر می رسد از دست دادن سمیر نصری و سسک فابرگاس و عدم جذب جانشین برای این دو حسابی توپچی ها را تضعیف کرده است. وین رونی مهاجم منچستریونایتد در این مسابقه هت‌تریک کرد.اشلی یانگ دو گل به ثمر رساند ، ولبک ، پارک و نانی دیگر گل های منچستر را زدند. دو گل آرسنال را هم فان پرسی و والکات زدند، فان پرسی در این بازی یک پنالتی هم از دست داد. با این شکست شاید کم کم ، آرسن ونگر هم تصمیم به خداحافظی با تیمی بگیرد که سال هاست با آن درخشیده. او روزکار تلخی را در شروع سال جدید با آرسنال داشته است.

در دیگر بازی های امشب لیگ برتر ، منچستر سیتی هم با نتیجه 5 بر یک از سدتاتنهام گذشت ، آن هم در خانه حریف. نیوکاسل 2 بر یک از سد فولام گذشت و استوک با یک گل ، وست برومویچ  را درخانه اش شکست داد.

خطر از بیخ گوش دروگبا گذشت

وحشتناک ترین اتفاق در دیدار چلسی و نورویچ سیتی به وقوع پیوست. جایی که مهاجم چلسی در جریان مسابقه تیمش با نورویچ بیهوش شد و او را با آمبولانس به بیمارستان بردند.

در بازی چلسی - نورویچ، روی توپی که دقیقه 64 از سمت چپ روی دروازه ارسال شد، دروگبا و جان رودی، دروازه بان نورویچ با هم به هوا بلند شدند اما ضربه غیر عمد رودی به دروگبا به اندازه ای شدید بود که مهاجم ساحل عاجی قبل از اینکه به زمین بخورد، بیهوش شده بود.

چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج در دیدار با نورویچ سیتی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. برای چلسی در این دیدار خوزه بوسینگوا (6)، فرانک لمپارد (82 - پنالتی) و خوان ماتا (90) گل زدند و تک گل نورویچ در دقیقه 63 توسط "گرنت هولت" به ثمر رسید. چلسی در حالی دو گل برتری خود را مقابل تیم میهمان به ثمر رساند که این تیم از دقیقه 80 با اخراج "جان رودی" 10 نفره به بازی ادامه می داد.

شادی رونالدو پس از گلزنی

اما در اسپانیا رئال مادرید توانست شروعی رویایی را تجربه کند و با 5 گل حریفش را در هم بکوبد.

در ادامه بازی های هفته دوم لالیگا که به دلیل اعتصاب بازیکنان با یک هفته تاخیر شروع شد ، رئال مادرید توانست با 6 گل از سد ساراگوسا بگذرد. مردان مورینیو که پس از شکست در بازی سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا زیر فشار روانی بزرگی بودند و حتی آقای خاص در حرکتی نمایشی از استعفاء سخن گفته بود این بار عقده گشایی کردند تا مارکا با تیتر exclente به استقبال شان برود. در این بازی کریس رونالدو هت تریک کرد ، مارسلو ، ژابی آلونسو و کاکا دیگر گل های رئال را به ثمر رساندند تا مردان مورینیو ، لالیگا را توفانی آغاز کنند.

در دیگر بازی های یکشنبه شب ؛ بیلبائو با رایو وایکانو به تساوی یک بر یک دست یافت ، ختافه و لوانته هم با همین نتیجه به کار شان پایان دادند. مایورکا با یک گل از سد اسپانیول گذشت و بازی تیم های سویا و مالاگا هم با نتیجه 2 بر یک به سود سویا به پایان رسید.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان