تبیان، دستیار زندگی
مسابقات فوتبال جام آبی به میزبانی استقلال؛ چلسی و پورتو به تهران می‌آیند مسابقات فوتبال «جام آبی» با شركت مطرح‌ترین تیم‌های آبی‌پوش اروپا و میزبانی باشگاه استقلال پس از جام جهانی در تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مسابقات فوتبال جام آبی به میزبانی استقلال؛

مسابقات فوتبال جام آبی به میزبانی استقلال؛

چلسی و پورتو به تهران می‌آیند


مسابقات فوتبال «جام آبی» با شركت مطرح‌ترین تیم‌های آبی‌پوش اروپا و میزبانی باشگاه استقلال پس از جام جهانی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به همت نماینده تام‌الاختیار وزارت رفاه در باشگاه استقلال و حمایت سازمان بیمه خدمات درمانی، مسابقات فوتبال Blue cup (جام آبی) با اهداف انسان‌دوستانه و عام‌المنفعه پس از رقابت‌های جام جهانی در تهران برگزار می‌شود.

صالحی، نماینده‌ی تام‌الاختیار وزارت رفاه در باشگاه استقلال در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: این رقابت‌ها به منظور هماهنگی بیشتر تیم استقلال تهران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و هم‌چنین با اهداف خیرخواهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: كلیه‌ی عواید حاصل از این مسابقات به بیماران خاص، بیماران سرطانی و كودكان بی‌سرپست و بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

صالحی خاطرنشان كرد: با توجه به ماهیت این مسابقات، از تیم‌های مطرح لباس آبی اروپا برای شركت در این مسابقات دعوت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان كرد: تا كنون برای تیم‌های مطرحی چون چلسی انگلستان و پورتو پرتغال دعوتنامه فرستاده شده است و چند تیم مطرح اروپایی نیز برای این رقابت‌ها دعوت می‌شوند.