تبیان، دستیار زندگی
بخش عكس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم، با معرفی و تقدیر عكاسان برتر این دوره از نمایشگاه به كار خود پایان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر از سه عكس برتر در نمایشگاه قرآن كریم

عکاسی

بخش عكس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم، با معرفی و تقدیر عكاسان برتر این دوره از نمایشگاه به كار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم تمامی اساتید عكاسی كه در طول برگزاری نمایشگاه، اقدام به برپایی كارگاه تخصصی كرده بودند، حضور داشتند.

در این مراسم افشین بختیار عكاس خبری گفت: ‌عكاسان مراسم‌ و آیین‌های مذهبی نباید در مواجهه با آن دست و پای خود را گم كنند. عكاسان مكان‌ها و یا مراسم‌ مذهبی، باید مطالعات كامل روی سوژه خود داشته و پس از آنكه اطلاعات لازم بصری را به دست آوردند، شروع به گرفتن كنند.

ناصر عرفانیان دیگر عكاس خبری توضیح داد: عكاس مذهبی باید سمبل و نماد یك انسان مذهبی باشد تا بتواند عكسی ماندگار خلق كرده و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

در ادامه این مراسم جمشید فرج‌مندفرد به عنوان نفر اول،‌ محسن شمس عكاس دفاع مقدس نفر دوم و حمیدرضا هلالی به‌عنوان نفر سوم بخش عكس معرفی شدند.

محمد ستاری، امیررضا كریمی صارمی، محمدمهدی رحیم‌نیا، رسول اولیاءزاده و محمد خادمیان داوران این دوره از نمایشگاه عكس قرآنی بودند.

به گزارش روابط عمومی، در بخش عكس این دوره از نمایشگاه قرآن تعداد یك هزار و 200 قطعه عكس از 157 عكاس به دبیرخانه رسید كه عكس هشتاد عكاس به این نمایشگاه راه پیدا كرد. ضمن آنكه بخش عكس نمایشگاه قرآن‌كریم به ازای هر عكس ارائه شده در نمایشگاه، 50 هزار تومان حق التصویر به عكاس اهدا می‌كرد.

تنظیم: هومن بهلولی