تبیان، دستیار زندگی
وتبال تاسیس می شود سفر 10 روزه هادی ساعی  به ایرلند هادی ساعی مربیگری را دوست ندارد . هادی ساعی ملی پوش پر افتخار کشورمان جهت مربیگری در تیم ملی تکواندو ایرلند راهی این کشور می شود . بر پایه این گزارش ساعی ، در سفری 10 ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر 10 روزه هادی ساعی  به ایرلند

قهرمان بدون اخلاق ، از اذهان پاک می شود

سایت اینترنتی آنالیز فوتبال تاسیس می شود

سفر 10 روزه هادی ساعی  به ایرلند

هادی ساعی مربیگری را دوست ندارد . هادی ساعی ملی پوش پر افتخار کشورمان جهت مربیگری در تیم ملی تکواندو ایرلند راهی این کشور می شود . بر پایه این گزارش ساعی ، در سفری 10 روزه و از تاریخ 18 الی 28 اسفند ماه در این کشور ، ملی پوشان تکواندوکار ایرلند را تمرین خواهد داد.

شایان ذکر است که فدراسیون تکواندو ایرلند خواهان عقد قرارداد مربیگری طولانی مدت با ساعی بوده ، که با مخالفت این بازیکن مبنی بر عدم تمایل ورود به دنیای مربیگری مقرر شد تا وی در طول سال 3 یا 4 بار در مقاطع کوتاه مدت ده  روزه جهت تمرین دادن به تکواندو کاران ایرلند ، راهی این کشور اروپایی شود .

هادی ساعی :

قهرمان بدون اخلاق ، از اذهان پاک می شود

هادی ساعی گفت : در کشور ما چون مسلمانیم و مسائل اعتقادی بین مردم قوی است ، به همین دلیل مردم نیز به قهرمانی در اخلاق بیش از قهرمانی در رقابت ورزشی اهمیت می دهند .

قهرمان تکواندو جهان و یکی از برگزیدگان سمینار اخلاق در ورزش ، با اظهار مطلب فوق پیرامون دلایل انتخابش گفت : البته تمام قهرمانان ملی پوش ما دارای اخلاق پسندیده هستند ، اما فکر می کنم به دلیل محدودیت ، چند نفر از جمله بنده را بر اساس نتایج مسابقات مختلف و رفتار ورزشی در محیط جامعه خصوصاً محیط ورزش ، انتخاب کرده اند .

وی با تاکید بر نقش مثبت این گونه همایش ها گفت : این کار باعث می شود تا ورزشکاران بدانند که در پایان هر سال علاوه بر قابلیت های فنی ، اخلاق و رفتار آنها هم مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از بین آنها انتخاب خواهند شد . لذا در این زمینه هم رقابت سالمی به وجود خواهد آمد و این اخلاق پسندیده به جوانان جامعه هم منتقل خواهد شد .

قهرمان تکواندو جهان پیرامون نقش اخلاق در پیروزی های یک ورزشکار اظهار کرد : اگر قهرمانی با اخلاق نباشد ، خیلی زود از ذهن جامعه دور خواهد شد و مورد فراموشی قرار خواهد گرفت . اما ورزشکار با اخلاق از طرف مردم حمایت می شود و این حمایت موجب استمرار پیروزی های او خواهد شد.

سایت اینترنتی آنالیز فوتبال تاسیس می شود

اولین سایت اینترنتی ویژه تجزیه و تحلیل فوتبال ایران به همت موسسه فرهنگی – ورزشی پاس ، با مدیریت "مجید جلالی" مدرس و کارشناس ارشد فوتبال کشور راه اندازی می شود .

مجید جلالی در گفت و گو با ایپنا در این خصوص گفت : این کار یک ابداع جدید در امر تجزیه و تحلیل مسابقات فوتبال کشور است . ما هم اکنون در حال طراحی نرم افزار لازم برای این کار هستیم و با مطالعه دقیق در این خصوص  در آینده این طرح را اجرا خواهیم کرد .

وی افزود : به صورت مرحله بندی شده ، 3 پروژه کاری در این خصوص دخیل هستند .

اول گروه فیلم بردار با 5 دوربین که باید با استقرار دوربین های خود در مناطق خاص زمین مسابقه ، از بازی تصویر برداری کنند .

دوم ؛ گروه مشاهده که از میان 60 مربی جوان بعد از طی مراحل آموزشی دعوت به کار شده اند و سوم ؛ گروه برنامه ریزی کامپیوتری .

به هر حال امیدواریم با تلاش و کوشش این گروه کاری ، حرکت بزرگی را در جهت اعتلای فوتبال انجام دهیم . گفتنی است که هم اکنون علاقه مندان می توانند با مراجعه به پست الکترونیکیIRSA2003@HOTMAIL.comنظرات و پیشنهادات خود را به طراحان این مجموعه اعلام کنند .