تبیان، دستیار زندگی
قهرمانان ، پهلوانان و ورزشکاران کشور در آستانه هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور در مرقد مطهر ایشان ، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در مراسم تجدید میثاق ورزشكاران و جامعه ورزشی كشور با آر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجدید میثاق ورزشکاران با بنیانگذار انقلاب اسلامی


قهرمانان ، پهلوانان و ورزشکاران کشور در آستانه هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور در مرقد مطهر ایشان ، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در مراسم تجدید میثاق ورزشكاران و جامعه ورزشی كشور با آرمانهای امام راحل (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری که با حضور بسیاری از چهره های ورزش کشور برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی سرمایه گذاری در ورزش را مانع از هدر رفتن هزینه های بسیاری از آینده كشور دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ، فرزند مرحوم حجت الاسلام حاج سید احمد خمینی با مهم شمردن ورزش به عنوان یكی از مهمترین عوامل بازدارنده ناهنجاریهای اجتماعی در كشور ، عملكرد مهندس علی آبادی را به عنوان رییس سازمان تربیت بدنی در چند ماه اخیر خوب ارزیابی كرد.

ایشان افزود: توسعه ورزش به ابتكار مهندس علی آبادی را بسیار خوب می بینم و بر این باورم كه این برنامه ریزی باعث جلوگیری بسیاری از هزینه ها و پیشگیری از بسیاری ناهنجاریها خواهد شد.

فرزند یادگار حضرت امام (ره) اظهار امیدواری كرد با همكاری دولت و سازمان تربیت بدنی بیش از گذشته به امر ورزش توجه شود تا بسیاری از معضلات در كشور از بین برود.