تبیان، دستیار زندگی
آیت الله علوی گرگانی، از مراجع عالیقدر نمایشگاه قرآن امسال را از استثنایی ترین نمایشگاه ها خواند و گفت: مسئولان باید از راه دین به مردم خدمت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در دیدار آیت الله علوی گرگانی با وزیر ارشاد مطرح شد؛

نمایشگاه قرآن امسال از استثنایی ترین نمایشگاه ها بود

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله علوی گرگانی

آیت الله علوی گرگانی، از مراجع عالیقدر نمایشگاه قرآن امسال را از استثنایی ترین نمایشگاه ها خواند و گفت: مسئولان باید از راه دین به مردم خدمت کنند.

به گزارش روابط عمومی، آیت الله العظمی علوی گرگانی ظهر امروز (4 شهریور) در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه قرآن امسال را از استثنایی ترین نمایشگاه ها خواند و استقبال پر شور و شعور مردم مومن و روزه دار را بیانگر این مهم دانست.

وی افزود: ما باید در مقابل جهان غرب، با گسترش کارهای دینی و اعتقادی به مقابله با آنها برویم و با ایجاد شعب مختلف در جهان نسبت به حداکثری کارها و اشاعه دین مبین اسلام اقدام کنیم.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: مسئولان باید از راه دین به مردم خدمت کنند و سرمایه بیت المال را صرف دین الهی کنند.

وی در پایان این دیدار با اشاره به فرمایش رسول خدا که از خدا بخواهید، دل پاک و نیت پاک به ما عطا کند، تاکید کردند: کارها باید برای خدا باشد.

سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری موفق نمایشگاه بزرگ قرآن کریم گفت: هر سال سعی می کنیم کارهای جدیدی در نمایشگاه قرآن کریم ارائه دهیم و از خصوصیات نمایشگاه امسال، پیوند این کتاب آسمانی با اهل بیت و عترت بود.

وی با اشاره به ارائه نهج البلاغه با 70 ترجمه از شخصیت های معروف کشور و غرفه اختصاصی صحیفه سجادیه افزود: با مطالعه کارشناسی و بازدید از کشورهای عربی، در این نمایشگاه اقدام به ارائه این کتاب آسمانی از کشورهای مختلف عربی در نمایشگاه به منظور استفاده محققین و هنرمندان جهت ارائه آثار با مضامین قرآنی داشتیم.

حسینی،‌ غرفه مخصوص پاسخگویی به سوالات دینی و اعتقادی مردم با حضور 150 نفر از روحانیون و مبلغات علوم قرآنی را از دیگرغرفه های این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: مردم با شوق و اشتیاق و با مراجعه به این غرفه، سوالات دینی خود را پاسخ می گیرند.

تنظیم: هومن بهلولی