تبیان، دستیار زندگی
بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم جمعه چهارم شهریور ماه به كار خود پایان می‌دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه بیش از 1300 اثر و 49 كارگاه با حضور 350 هنرمند

بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه قرآن به پایان می‌رسد

بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه قرآن

بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم جمعه چهارم شهریور ماه به كار خود پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی، كارگاه خوشنویسی، نقاشی و منبت و معرق و نشست‌های مصورسازی قرآن و تأثیر قرآن بر هنرهای تجسمی برنامه‌های روزهای پایانی بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم است.

كارگاه منبت و معرق با حضور محسن كاوه دوم و سوم شهریور ماه، كارگاه نقاشی با حضور احمد خلیلی فرد دوم شهریورماه و كارگاه خوشنویسی با حضور مسعود فاضلی سوم شهریورماه در بخش تجسمی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

نشست "مصور سازی قرآن" با حضور ابوالفضل همتی آهویی ، فریده شهبازی و احمدرضا الوند ساعت 21:30 چهارشنبه دوم شهریور و نشست "تأثیر قرآن بر هنرهای تجسمی" نیز ساعت 21:30 روز پنجشنبه سوم شهریور ماه در نمایشگاه قرآن برگزار می شود و با برگزاری این برنامه ها فعالیت یك ماهه بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم به پایان می‌رسد.

در بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم 204 اثر از 137 هنرمند در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال و سرامیك،‌ نگارگری و پوستر به نمایش گذاشته شد و 73 اثر از 73 هنرمند پیشكسوت نیز در این رشته‌ها ارائه شد.

نمایشگاه تصویرگری با موضوع امام رضا (ع) نمایشگاه عكس تصویر آفتاب و نمایشگاه آثار كودكان و نوجوانان از برنامه‌های دیگر بخش هنرهای تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم است.

در بخش تجسمی نمایشگاه قرآن در مجموع 49 كارگاه در رشته‌های خو شنویسی، سفال و سرامیك، نگارگری، نقاشی و منبت و معرق برگزار شده است كه بیش از 350 هنرمند جوان در این كارگاه ها آثاری با مضامین قرآنی خلق كردند.

بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم با همكاری مركز هنرهای تجسمی، مركز هماهنگی ، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وموسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ششم مردادماه آغاز به كار كرد و چهارم شهریور ماه به پایان می‌رسد.

تنظیم: هومن بهلولی