تبیان، دستیار زندگی
در پی موفقیت فیلم "رمز داوینچی" در گیشه‌های فروش سراسر جهان، استودیو سونی پیکچرز تصمیم دارد قسمت دوم این اثر را کلید بزند. موفقیت 224 میلیون دلاری فیلم "رمز داوینچی" ساخته ران هاوارد کافی بود تا مدیران تولید این اثر از هم ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قسمت دوم "رمز داوینچی" ساخته می‌شود


در پی موفقیت فیلم "رمز داوینچی" در گیشه‌های فروش سراسر جهان، استودیو سونی پیکچرز تصمیم دارد قسمت دوم این اثر را کلید بزند.

موفقیت 224 میلیون دلاری فیلم "رمز داوینچی" ساخته ران هاوارد کافی بود تا مدیران تولید این اثر از هم اینک به امکان ساخت قسمت دوم آن بیندیشند. جف بلیک، معاون مدیر سونی پیکچرز اعلام کرد این استودیو امیدوار است رمان دیگری از دن براون را تحت عنوان "فرشتگان و شیاطین" به فیلم سینمایی تبدیل کند.

به احتمال بسیار تام هنکس، هنرپیشه اسکاری سینما، در این اثر نقش رابرت لنگدون، پروفسور نمادشناسی هاروارد را ایفا می کند. بلیک در مورد احتمال ساخت این اثر گفت: "ما تمایل بسیاری داریم که نسخه سینمایی کتاب "فرشته ها و شیاطین" را روانه سالن های سینما کنیم. دوست داریم رابطه مان با دن براون طولانی مدت باشد و این امر با پروژه بعدی محقق می شود."

کتاب "فرشته ها و شاطین" سومین اثری است که براون پس از ترک تدریس زبان انگلیسی به رشته تحریر درآورد. این اثر شرح درگیری لنگدون را با یک انجمن مخفی به نام وارستگان روایت می کند. این شخصیت در مسیر دستیابی به قدرتمندترین منبع انرژی جهان با یک فیزیکدان ایتالیایی که پدرش به قتل رسیده، همراه می شود.

"رمز داوینچی" چهارمین کتاب دن براون بود که جنجال بسیاری را به وجود آورد و مدت های مدید صدرنشین جدول فروش کتاب بود.

لینک:

انتقاد ارامنه ایران از فیلم راز داوینچی

گزارش تصویری فیل "رمز داوینچی"

"رمز داوینچی" در گیشه موفق می‌شود

اعتراض كمیسیون مسیحیان پرتغالی تبار مالزی به «رمز داوینچی»

دولت هند نمایش فیلم «رمز داوینچی» را به تعویق انداخت

"رمز داوینچی" در روسیه هم جنجال آفرید

همکارتازه برای خانم مارپل

گزارشی از هفتاد و هشتمین دوره مراسم اسكار

تام هنکس نایب رئیس آکادمی اسکار شد

كتاب های پرفروش جهان

گفت‏وگو با دن براون،من مریلین مونرو نیستم