تبیان، دستیار زندگی
فخیم‌زاده باز همزمان نویسندگی، كارگردانی و بازیگری می‌كند. تصویربرداری سریال «بی‌صدا» در حالی تا چند روز دیگر آغاز می‌شود كه بار دیگر «مهدی فخیم‌زاده»، همزمان خود را در مقام نویسنده، كارگردان و بازیگر محك می‌زند. محمد مسعود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«بی‌صدا» فخیم‌زاده تصویر می‌شود


فخیم‌زاده باز همزمان نویسندگی، كارگردانی و بازیگری می‌كند.

تصویربرداری سریال «بی‌صدا» در حالی تا چند روز دیگر آغاز می‌شود كه بار دیگر «مهدی فخیم‌زاده»، همزمان خود را در مقام نویسنده، كارگردان و بازیگر محك می‌زند.

محمد مسعود ـ تهیه كننده ـ گفت: این سریال حدود 10 بازیگر اصلی دارد و مرحله‌ی تصویربرداری آن از 5 خرداد ماه حدود 6 ماه به طول می‌انجامد.

وی در پاسخ به این پرسش ایسنا كه آیا تعداد قسمت‌های «بی‌صدا» افزایش می‌یابد، اظهار كرد: اكنون مهدی فخیم‌زاده در مراحل پایانی نگارش است. با این وجود، فعلا برای ساخت 10 قسمت با شبكه‌ی دو سیما توافق شده است.

این تهیه‌كننده از قطعی شدن حضور لیلا برخورداری در این سریال خبرداد و جواد مقدس و ناصر كاووسی را به عنوان صدابردار و تصویربردار «بی‌صدا» اعلام كرد.

به گزارش ایسنا، مهدی فخیم‌زاده، ‌نویسنده و كارگردان این سریال پیش از این به ایسنا گفته بود كه طرح 10 قسمت پایان یافته، اما قصه «بی‌صدا» به اتمام نرسیده است.

بر اساس این خبر، در سریال «بی‌صدا»،‌محمد صادقی، سارا خوئینی‌ها، انوشیروان فاطمی، كامران تفتی و مهدی فخیم‌زاده، نقش آفرینی می‌كنند و برخی دیگر از عوامل ساخت آن عبارتند از: طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، طراح صحنه و لباس: مجید شهبازی و جانشین تولید:‌منوچهر رهنما.

لینک:

مصاحبه با مهدی فخیم زاده

حس سوم (شخصیتی با قدرت بویایی فوق العاده )