تبیان، دستیار زندگی
در آستانه فرا رسیدن شب های پر فیض قدر، استقبال از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزایش یافته و بسیاری از علاقمندان تا ساعات پایانی شب نیز در مصلای تهران حضور دارند، به همین منظور نرم افزارهای ادعیه و مناجات موسسه تبیان بیش از دیگر محصولات مورد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر چمران؛ مهمان غرفه تبیان

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

در آستانه فرا رسیدن شب های پر فیض قدر، استقبال از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزایش یافته و بسیاری از علاقمندان تا ساعات پایانی شب نیز در مصلای تهران حضور دارند، به همین منظور نرم افزارهای ادعیه و مناجات موسسه تبیان بیش از دیگر محصولات مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

مهمانان غرفه:

در شب بیست و یکم نمایشگاه قرآن، دکتر مهدی چمران؛ ریاست شورای شهر تهران، از غرفه تبیان بازدید کرد.

وی هر ساله در نمایشگاه قرآن حضور داشته و از آخرین دستاوردهای قرآنی کشور بازدید می نماید.

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم
مسابقه پیامکی غرفه تبیان:

همچنین شب گذشته نیز مسابقه پیامکی تبیان با توزیع بروشورهای سوالات در بین بازدیدکنندگان و غرفه داران حاضر در نمایشگاه برگزار شد که به قید قرعه به ده نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده بودند، جوایزی اهداء گردید.

معرفی محصولات:

بازی مامور ویژه

در میان بازی های رایانه ای قالب و ساختار مسابقات ماشین که در اصطلاح رالی یا در ساختار شهری گفته می شود، از پرمخاطب ترین محصولات در سطح دنیاست. کشور ما نیز از قاعده مستثنی نیست. بازی مامور ویژه، در قالب یک گام کوتاه اما مطمئن در همین جهت است. کاربر در این بازی، به عنوان مامور ویژه در متن بازی قرار می گیرد، بعد از انتخاب وی شروع به انجام ماموریت می کند که ماموریت وی به ترتیب شکست دادن رقبا و حذف آنها از مسابقات است تا خود به عنوان بهترین راننده معرفی کند.

از ویژگی های این بازی می توان به: انجام بازی در دو حالت داستانی و مسابقه ای، دارای مراحل مختلف پیست و شهر، دارای دهها نوع اتومبیل ایرانی و خارجی، قابلیت اسپرت کردن اتومبیل ها و قابلیت ارتقاء فنی اتومبیل ها اشاره کرد.

تنظیم: هومن بهلولی