تبیان، دستیار زندگی
به دلیل اینکه غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن همواره مورد استقبال کاربران بوده است، محل برگزاری مسابقه طرح بزرگ قرآنی حرکت کرده و به نزدیکی غرفه تبیان منتقل شده است. به همین منظور بازدیدکنندگان تبیان می توانند در مسابقه روخوانی طرح بزرگ قرآنی نیز شرکت می کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدیدکنندگان غرفه تبیان در مسابقه طرح بزرگ قرآنی نمایشگاه

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

به دلیل اینکه غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن همواره مورد استقبال کاربران بوده است، محل برگزاری مسابقه طرح بزرگ قرآنی حرکت کرده و به نزدیکی غرفه تبیان منتقل شده است. به همین منظور بازدیدکنندگان تبیان می توانند در مسابقه روخوانی طرح بزرگ قرآنی نیز شرکت می کنند.

همچنین روز گذشته خبرنگاران شبکه عربی زبان الکوثر به تهیه گزارش از فعالیت های تبیان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرداختند.

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

اسامی برندگان مسابقه پیامکی:

شب گذشته نیز مسابقه پیامکی تبیان با توزیع بروشورهای سوالات در بین بازدیدکنندگان و غرفه داران حاضر در نمایشگاه برگزار شده که در پایان آقایان: احمد خسروی، سجادی، علی اصغر باقری، حیدری، تبریزی، علی خسروانی، محمد شمس، رضا سعادتی، بهروز وجدانی و امید فرهنگ، به عنوان برندگان مسابقه پیامکی شب گذشته معرفی شدند.

نرم افزار نگین هستی

معرفی محصولات تبیان:

نگین هستی نام نرم افزاری ویژه کودکان با محوریت قرآن کریم می باشد که در آن کاربر با خواهر و برادری به نام های مینو و مهرداد همراه شده و طی ماجراهایی به صورت بازی و انیمیشن با حیوانات نامبرده شده در قرآن آشنا گردیده و داستان مربوط به هر حیوان را به همراه آیات مربوطه می شنود.

بچه‌ها می‌توانند با مینو و مهرداد همراه شده و از كتاب آسمانی خود؛ قرآن كریم بیشتر بیاموزند.

تنظیم: هومن بهلولی