تبیان، دستیار زندگی
توزیع بسته های حمایتی ارزیابی و سنجش استعداد کودک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزیع بسته های حمایتی ارزیابی و سنجش استعداد کودک

دانش آموز

جام جم آنلاین: بسته های حمایتی ارزیابی و سنجش استعداد کودک و نوجوان به همت موسسه مطالعه خلاقیت کودک و نوجوان و با همکاری موسسه خیریه مهدی صاحب الزمان (عج )از اول شهریور ماه در روزنامه فروشی ها توزیع خواهد شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری ریال نیوز ، دکتر حسن کیان - رئیس موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان با اعلام این خبر، گفت :این موسسه با همکاری موسسه خیریه مهدی صاحب الزمان (عج )قصد دارد با شناسائی استعدادهای برتر کشور در گروه های سنی مختلف شامل کودکان 3 سال به بالا ، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان از آنان در جهت شکوفایی خلاقیتهایشان حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه هموطنان عزیز می توانند بسته حمایتی پژوهشی استعداد سنجی را از اول شهریور ماه در روزنامه فروشی ها تهیه کنند، اظهار داشت : کشف استعداد و توانایی های کودکان و نوجوانان ،بررسی مشکلات آنان و همچنین حمایت از آنها از مهمترین اهداف این بسته حمایتی پژوهشی است.

وی افزود: دفترچه آزمون سنجش استعداد حاوی سوالاتی ویژه برای گروههای سنی مختلف شامل پنج گروه سنی 3 تا 7 سال ، 7 تا 12 سال ، 12 تا 16 سال و بزرگسالان می باشد.

کیان تصریح کرد :داوطلبان باید برای پاسخگویی به بخش گروه سنی خود مراجعه نموده و پس از مطالعه و پاسخ به سوالات از طریق رمز عبور و نام کاربری که در اختیار دارند به سایت موسسه مراجعه نموده و پاسخ نامه را به دقت تکمیل و در انتها با فشردن کلید تایید نهایی کارنامه دریافت کنند.

رئیس موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان با اشاره به اینکه این کارنامه شامل 23 ویژگی روحی و روانی بوده و توصیه ها و دستورالعمل هایی متناسب با روحیه و شخصیت داوطلب به آنها ارائه می شود، اظهار داشت: نام و توانمندی های داوطلبان به صورت اتوماتیک از طریق سایت در بانک اطلاعاتی استعدادهای کشور ذخیره می شود که در صورت تایید داوطلب این بانک در اختیار سایر کاربران قرار گرفته و در صورت تمایل می توانند از امکانات دیگر سایت که تعدادی از آنها رایگان و برخی دارای هزینه می باشند بهره مند شون