تبیان، دستیار زندگی
با انتشار خبر ارسال قرآن و مفاتیح از طریق بلوتوث در غرفه تبیان، بسیاری از علاقمندان با حضور در محل غرفه خواهان دریافت فایل های قرآنی از این طریق می باشند که باعث شده بود تا غرفه تبیان به عنوان پرمخاطب ترین غرفه در شب سیزدهم از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال از نرم افزارهای قرآنی تلفن همراه در روز های دوازدهم و سیزدهم

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

با انتشار خبر ارسال قرآن و مفاتیح از طریق بلوتوث در غرفه تبیان، بسیاری از علاقمندان با حضور در محل غرفه خواهان دریافت فایل های قرآنی از این طریق می باشند که باعث شده بود تا غرفه تبیان به عنوان پرمخاطب ترین غرفه در شب سیزدهم از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم لقب بگیرد.

بازدید دکتر طالب پور از غرفه

مهمانان غرفه:

در ساعت اولیه روز سیزدهم نمایشگاه، دکتر طالب پور؛ مدیرعامل موسسه تبیان در محل غرفه حاضر شده و با ارائه پیشنهاداتی در نحوه جذب بیشتر مخاطب و ارائه بهتر خدمات تبیان به علاقمندان و بازدیدکنندگان، از بخش های مختلف غرفه بازدید نمود.

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

اسامی برندگان مسابقه پیامکی:

شب گذشته نیز مسابقه پیامکی تبیان با توزیع بروشورهای سوالات در بین بازدیدکنندگان و غرفه داران حاضر در نمایشگاه برگزار شده که در پایان آقایان: سیف الهی، شمس، فرهنگ، رنجبری، حسینی، رئوفی، عبدی، ذوالفقاری و معروفی به عنوان برندگان مسابقه پیامکی شب گذشته معرفی شدند.

نرم افزار گلگشت
معرفی محصولات تبیان:

نرم افزار گلگشت، یکی دیگر از محصولات فرهنگی تبیان می باسد که کاربران را با زندگی و آثار 6000 شاعر پارسی گوی آشنا می سازد.

ارایه مشخصات شعرا به همراه نام کامل و لقب آنها، توضیح و تشریح شاخه های ادبیات، انواع قالب های شعری و موضوعات ادبی، آثاری از شعرای پارسی گوی، معرفی مراجعی برای مطالعه در ادبیات فارسی، جستجو و تحقیق در زندگی نامه و آثار شعرا نیز از دیگر بخش های این نرم افزار می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی