تبیان، دستیار زندگی
بخش ورزشی تبیان همواره کوشیده است تا انتظارات شما کاربران و مخاطبان خود را جلب کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط تماشاگر نباشید


بخش ورزشی تبیان همواره کوشیده است تا انتظارات شما کاربران و مخاطبان خود را جلب کند.


تماشاگران

این بخش قصد دارد تا به زودی تغییرات بسیاری را در روند حرکتی خود ایجاد کند و این میسر نمی شود مگر با کمک شما مخاطبان دوست داشتنی.

در بخش ورزشی همواره نقاط ضعف و قوت وجود داشته است که از چشمان تیز بین و نکته سنج شما دوستان عزیز پنهان نمانده است.

ابتدا از شما می خواهیم تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات برایمان ارسال کنید تا با پرداختن به آنها خواسته های شما را انجام دهیم و گامی بلند برای رضایت شما دوستان برداشته باشیم.

فقط تماشاگر نباشید

سال گذشته بخش ورزشی تبیان با آغاز دهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اقدام به پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کرد که با استقبال پر شور کاربران مواجه شد.

شما عزیزان می توانید بازیهای لیگ یازدهم را پیش بینی کنید و از جوایز و امتیازات بیشتری برخوردار شوید.

پیش بینی لیگ برتر باشگاه های کشور از هفته سوم به جریان خواهد افتاد و دوستان می توانند بازیهای لیگ برتر را پیش بینی کنند و جایزه بگیرند.

پیش بینی لیگ برتر با مسابقات گذشته متفاوت است و کاربران گرامی باید تا هفته های پایانی همانند تیم های لیگ برتر برای کسب عناوین برتر به رقابت بپردازند.

پیش بینی اینگونه است که کاربران می توانند هرهفته تمام بازی های لیگ برتر را پیش بینی کنند - هر بازی یک امتیاز دارد - و امتیازات آنها هر هفته با هم جمع می شود و در هفته های پایانی نفراتی که امتیازات بیشتری را جمع آوری کرده اند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد. برای شرکت در پیش بینی بزرگ لیگ برتر باشگاه های کشور باید به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید تا بتوانید شانس خود را برای پیش بینی رقابت ها امتحان کنید. برای عضو شدن اینجا کلیک کنید.

نکات مهم پیش بینی لیگ برتر یازدهم

1)برای شرکت در نظر سنجی ابتدا حتما باید عضو سایت تبیان شوید.

2) هر هفته فقط می توانید بازی ها همان هفته را پیش بینی کنید.پس از پایان هر هفته بلافاصله بازی های هفته بعد برای پیش بینی در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

3) زمانی که پیش بینی بازی ها را انجام دادید در مقابل هر کدام از بازی ها باید کلید ذخیره را بزنید تا تبت اطلاعات با موفقیت صورت گیرد.

4) به افرادی که بتوانند تمام بازی ها یک هفته را درست پیش بینی کنند جایزه هفتگی اهدا خواهد شد و همچنین در پایان لیگ برتر نیز به بیست نفر از افرادی که بتوانند به حدنصاب امتیاز دست یابند به قید قرعه جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

برای شرکت در این نظرسنجی، پس از عضو شدن بر روی لینک آبی رنگ داخل کادر زیر کلیک کنید.

مهمترین تغییر دیگری که با شروع لیگ برتر می توانید آن را دربخش ورزشی شاهد باشید تصاویر و کلیپ های ورزشی به خصوص لیگ برتر خواهد بود که پس از برگزاری بازیها سعی می کنیم تا تصاویر اختصاصی و کلیپ های اختصاصی زیبایی از بازی ها را برایتان تهیه کنیم.

عناوین مطبوعات ورزشی تغییر دیگری خواهد بود که پس از تعطیلی کوتاه مدت تصمیم گرفته ایم تا بار دیگر به دلیل درخواست های مکرر شما کاربران آنها را به روی سایت قرار دهیم.

بخش ورزشی تبیان