تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی کانون، نویسنده در این اثر داستانی از خواننده‌اش می‌خواهد تا با شستن چشم‌ها و نگاه دوباره به دنیا و به زندگی، به خود و خدا فرا ‌خوانده شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب خوان ها بشتابند!

دزد آتش به کتاب‌فروشی‌ها آمد

کتاب خوان ها بشتابند!

به گزارش روابط عمومی کانون، نویسنده در این اثر داستانی که در قالب مجموعه کتاب‌های از مجموعه رویش 2 منتشر شده است، از خواننده‌اش می‌خواهد تا با شستن چشم‌ها و نگاه دوباره به دنیا و به زندگی، به خود و خدا فرا ‌خوانده شود.

نوجوانان در این داستان می‌آموزند که انسان با حیوان و گیاه فرق دارد. آدمی می‌تواند اخلاقش را تغییر دهد و بهتر شود. اگر انسان بهتر نشود، زندگی‌اش معنا پیدا نمی‌کند. انسان یک "موجود ارزشمند" است موجودی خودساخته با اخلاق خوب!

انسان می‌تواند ‌رشد کند و بهتر شود. می‌تواند به جای دل‌بستن به چیزهای کوچک و کم‌ارزش، به فکر ساختن خود باشد. معنای زندگی انسان، "زنده بودن نیست"، "خوب شدن" است.

مجموعه کتاب‌های رویش تلاش می‌کند تا مباحث اخلاق نظری با استناد به آیات قرآن به شکلی برای کودکان و نوجوانان مطرح شود که آنان نوع نگاه کردن به مسائل مختلف اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و فردی را آموزش دیده و بینش خود را نسبت به مسائل اخلاقی و تربیتی تغییر دهند.

بر اساس این گزارش مجموعه «کتاب‌های رویش» در 10 جلد منتشر خواهد شد که تاکنون 3 جلد از آن منتشر و عرضه شده و 7 جلد دیگر آن نیز در سال جاری روانه بازار محصولات فرهنگی و هنری خواهد شد.

«شیر من، جای تو در چاه نیست»، «دزد آتش» و «سرگذشت غم‌انگیز فاستوس» عنوان سه جلد نخست از این مجموعه است.

کتاب دزد آتش نوشته‌ی سعید روح‌افزادر 72 صفحه‌ی رنگی با شمارگان 8 هزار نسخه و قیمت 1200 تومان برای گروه سنی "د" (دوره راهنمایی) و "ﻫ" (سال‌های دبیرستان) توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی بازار کتاب شده است.

"جزیره بی‌تربیت‌ها" به پیش‌خوان کتاب‌فروشی‌های کانون آمد

کتاب خوان ها بشتابند!

به گزارش روابط عمومی کانون، این کتاب از مجموعه داستان‌های طنز‌آمیز است که از عنوان‌هایی مانند "نابودی بر سر میز صبحانه"، "فرشته‌‌ی کلوچه‌ها"، "خروس"، "نوزده عروس"، "قشنگ‌ترین دماغ"، "کلاه خرگوش" و "دو مزاحم در نانوایی" تشکیل شده است.

داستان کتاب‌ "جزیره بی‌تربیت‌ها" در مورد پسر بچه‌ای است که در جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها همراه با عموی پدرش ـ که پادشاه جزیره است - زندگی می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است: ما خانواده‌ی سلطنتی بی‌تربیت‌ها هستیم. البته سال‌هاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا این‌جا می‌آیند و برای همین ما توی کاخ کار می‌کنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آشپزخانه را می‌چرخاند. من و خواهرم هم برای بازدید کننده‌های خسته چارپایه می‌گذاریم و انعام می‌گیریم.

 کتاب‌ جزیره بی‌تربیت‌ها برای گروه‌های سنی "ج" و "د" (سال‌های چهارم و پنجم دبستان و مقطع تحصیلی راهنمایی) و در 15هزار نسخه منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 1800 تومان از کتاب‌فروشی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری ‌کنند.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:کانون

مطالب مرتبط:

بچه ها جون، خبر

کارت دعوت جشن تولد

نمایش عروسکی جزیره لانگولیو

نمایش «حسنك كجایی؟»

خبر دارم،خبر دارم 

خبر خبر

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.