تبیان، دستیار زندگی
شمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و به خصوص غرفه موسسه تبیان در روزهای پایانی هفته دو برابر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای هفتم و هشتم؛ استقبال از غرفه تبیان

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم

شمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و به خصوص غرفه موسسه تبیان در روزهای پایانی هفته دو برابر شده است.

به گزارش روابط عمومی، به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و تنوع محصولات شمار بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزایش یافته و به همین خاطر استفاده از پارکینگ مصلی از سوی مسئولین برگزاری نمایشگاه برای عموم رایگان اعلام گردید.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم

غرفه تبیان نیز با ارائه بلوتوث قرآنی و مفاتیح در سطح نمایشگاه و همچنین برگزاری مسابقه پیامکی از پر بازدیدترین غرفه های نمایشگاه امسال به شمار می آید.

عدم ارائه اینترنت به غرفه های بخش رسانه های دیجیتال از نکات منفی نمایشگاه قرآن امسال به شمار می رود که باعث شده تا بسیاری از فعالیت های غرفه داران که مرتبط با اینترنت می باشد، دچار اختلال گردید.

البته برخی از غرفه ها از جمله تبیان به صورت مجزا اقدام به تهیه اینترنت نموده اند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم

اسامی برندگان مسابقات پیامکی:

شب گذشته مراسم قرعه کشی مسابقه پیامکی در ساعت 22 شب برگزار گردید که آقایان: حدادی، سجادی، اسلامیان، فریمانی، بهادیوند، دماوندی و لطیفی و سرکار خانم صداقت به عنوان برنده اعلام شدند.

نرم افزار مناسک حج

معرفی محصولات تبیان:

نرم افزار مناسک حج به آموزش اعمال حج و عمره می پردازد و متن کامل رساله حضرت امام (ره) و حاشیه دیگر مراجع عظام را در خود گنجانده است.

فیلم و تصاویری از حج، حرم و اماکن متبرکه مکه و مدینه، آیات و روایات مرتبط با حج با صوت به همراه ترجمه روایت داستان حجه الوداع و نمایش مسیر حرکت پیامبر (ص) به همراه حدیث غدیر، داستان ساخت خانه خدا با نمایش تصاویر متحرک، ارایه ادعیه حج، کتاب شناسی، پرسش و پاسخ و تواشیع، از دیگر بخش های این نرم افزار می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی