تبیان، دستیار زندگی
با شروع ماه مبارک رمضان استقبال از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیشتر شده و فضای نمایشگاه حالت رسمی به خود گرفته است به صورتی که بسیاری از علاقمندان قبل از شروع ساعت کاری نمایشگاه در پشت درب های مصلا تجمع کرده و خواهان حضور در فضای معنوی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ششمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم

با شروع ماه مبارک رمضان استقبال از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیشتر شده و فضای نمایشگاه حالت رسمی به خود گرفته است به صورتی که بسیاری از علاقمندان قبل از شروع ساعت کاری نمایشگاه در پشت درب های مصلا تجمع کرده و خواهان حضور در فضای معنوی بزرگترین فعالیت قرآنی امسال می باشند.

غرفه تبیان نیز با ارائه نرم افزارهای قرآنی از طریق بلوتوث پذیرای علاقمندان می باشد. همچنین نرم افزار های آموزش نماز برای کودکان و مشکات، از پرمخاطب ترین نرم افزار های ارائه شده توسط موسسه تبیان می باشد.

مهندس سعید مجردیمهندس سعید مجردی

میهمانان:

مهندس سعید مجردی؛ عضو هیئت مدیره تبیان، مهمان غرفه تبیان در روز چهارشنبه بود. وی مشتاقانه پیگیر حضور پر رنگ تبیان در نمایشگاه قرآن بوده و تمامی بخش های غرفه را مورد بررسی قرار داد.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم

بازی رایانه ای راه افتخار
معرفی محصولات تبیان:

بازی رایانه ای راه افتخار روایتی است از زندگی یک نوجوان ایرانی که بخشی از آمال و آرزوهای خود را در قهرمان شدن و در ادامه و مهمتر از آن پهلوان شدن جستجو می کند. بازی رایانه ای راه افتخار با استفاده از موضوع مسابقات ورزشی و در رشته  قایقرانی طراحی و پیاده سازی شده است.

بازیگر در این بازی وظیفه دارد با استفاده از روش های گوناگون قهرمان داستان را قوی تر کرده تا بتواند همه حریفان خود را شکست داده و به آرزوی بزرگ خود یعنی قهرمانی در مسابقات المپیک برسد.

گفتنی است، سبک این بازی رایانه ای، سوم شخص ماجراجویی می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی