تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، مسابقات پیامکی تبیان هرشب در محل غرفه تبیان برگزار می گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز پنجم؛ آغاز مسابقات پیامکی

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، مسابقات پیامکی تبیان هرشب در محل غرفه تبیان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی، در پنجمین روز از نمایشگاه قرآن به جرات می توان گفت که غرفه تبیان شلوغ ترین غرفه نمایشگاه بوده، البته شلوغی آن به خاطر برگزاری مسابقات پیامکی می باشد که توسط موسسه تبیان به صورت روزانه صورت می پذیرد.

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریمغرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

شب گذشته عده ی زیادی از شرکت کنندگان به منظور پیگیری نتایج قرعه کشی در محل غرفه حضور داشتند که این مسئله باعث گردید تا روح تازه ای در کالبد نوزدهمین نمایشگاه قرآن دمیده شود.

غرفه تبیان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

از میان شرکت کنندگان شب گذشته، آقایان سید محمدتقی حسینی، علی خسروانی، فرزاد ارشادی، محسن جشمیدی و سرکار خانم الهه ضارع برنده شدند که جوایزی نیز به آنها اهدا گردید.

گفتنی است روش برگزاری مسابقات پیامکی در غرفه تبیان بدین صورت است که روزانه تعداد بسیاری بروشور حاوی سوالات مسابقه مخصوص هر روز در سطح نمایشگاه و میان بازدیدکنندگان توزیع می گردد که علاقمندان با ارسال گزینه صحیح از طریق پیامک می توانند در مسابقه تبیان شرکت نمایند.

قرعه کشی هر مسابقه نیز راس ساعت 22 هر شب در میان حضار برگزار شده و به 10 نفر از برندگان جوایزی اهدا می گردد. البته به دلیل اینکه شب گذشته اولین مسابقه پیامکی غرفه تبیان برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان آن کم بود، به پنج نفر از شرکت کنندگان جایزه اهداء گردید.

محصوات تبیان:

یکی دیگر نرم افزار های تولیدی موسسه تبیان، «مشکات نوجوان» می باشد. این نرم افزار با هدف تأمین نیازمندی های دوره سنی نوجوانان طراحی و پیاده سازی گردیده است. از نظر محتوایی تلاش این برنامه بر این است تا بتواند در حوزه های اطلاعات عمومی در رابطه با قرآن کریم و در پاره ای از بخش ها ارتباط لازم را با نوجوان برقرار نموده و دانش قرآنی آنان را افزایش دهد. از سوی دیگر هدف برنامه و محتوای آن، ارائه یک ساختار کاربردی است تا نوجوانان با استفاده از آیات قرآن کریم بتوانند بایدها و نبایدهای زندگی را در حوزه مربوط به خود دریابند.

تنظیم: هومن بهلولی