تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه قرآن كریم امكانی را فراهم كرده است تا كسانی كه نمی‌توانند به نمایشگاه بیایند به صورت مجازی برخی قسمت‌های آن را ببینند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تور بازدید مجازی از نمایشگاه قرآن راه‌اندازی شد

نمایشگاه قرآن

نمایشگاه قرآن كریم امكانی را فراهم كرده است تا كسانی كه نمی‌توانند به نمایشگاه بیایند به صورت مجازی برخی قسمت‌های آن را ببینند.

به گزارش روابط عمومی، اگر شما ساكن شهرستان هستید و به خاطر قرار گرفتن در ماه مبارك رمضان و به دلیل دوری مسافت و هر دلیل دیگری امكان دیدار از نمایشگاه قرآن كریم را ندارید، پیشنهاد جالبی برایتان داریم: شما می‌توانید با استفاده از تور مجازی نمایشگاه قرآن از بخش‌های مختلف آن دیدن كنید.

مدیر طرح تور مجازی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم گفت: تور مجازی، نخستین‌بار در نوزدهمین نمایشگاه قرآن كریم راه‌اندازی ‌شده است.

صالح اصغری در گفت‌وگو با ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم گفت: با استفاده از تكنیك «پانوراما» (عكاسی 360 درجه) مكان‌های مختلف نمایشگاه برای بازدید به‌صورت چندبُعدی و مجازی در قالب تور مجازی بازسازی شده است.

او افزود: یكی از ویژگی‌های تور مجازی این است كه كاربر با ورود به سامانه‌ی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم، می‌تواند از قسمت‌های مختلف نمایشگاه دیدن كند.

البته امكان بازدید از این قسمت تا چند روز آینده قابل استفاده است و از طریق نشانی اینترنتی www.expoquran.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم با شعار «قرآن كتاب بیداری» تا چهارم شهریورماه از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

تنظیم: هومن بهلولی