تبیان، دستیار زندگی
نخستین نرم‌افزار چندرسانه‌ای «پژوهه شیطان» در بخش دشمن‌شناخت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه روبه‌رو شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال از نرم‌افزار «پژوهه شیطان» در نمایشگاه قرآن

نرم‌افزار پژوهه شیطان

نخستین نرم‌افزار چندرسانه‌ای «پژوهه شیطان» در بخش دشمن‌شناخت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه روبه‌رو شده است.

به گزارش روابط عمومی، نرم‌افزار «پژوهه شیطان» شامل مجموعه 19 تابلو به همت گروه پژوهشی هنری حنیف تولید و توسط موسسه فرهنگی نرم‌افزاری آرمان اواخر سال گذشته تولید شد. این نرم‌افزار شامل 18 مقاله اصلی و 86 مقاله تکمیلی است که بیش از سه هزار عکس جمع‌آوری شده با قابلیت جست‌وجوی تخصصی و ارائه تصویری جدید و متفاوت اما مستند از صهیونیسم جهانی، 20 جلسه سخنرانی متناسب با موضوعات، 8 فیلم و مستند کوتاه در آن گنجانده شده است.

18 تابلو این نرم‌افزار از منظری خاص و زاویه‌ای متفاوت به موضوع یهود و صهیونیسم پرداخته است؛ به بیان دیگر، هریک از موضوعات تابلوهای 18 گانه، قطعه‌ای از یک پازل پیچیده و گسترده در معرض تماشای مخاطب خود قرار می‌دهد.

کاربران با کنار هم قرار دادن موضوعاتی که در «پژوهه شیطان» عرضه شده، تصویری واقعی و گویا از گردانندگان اصلی جهان استکبار را در فکر خود تداعی می‌کنند.

همچنین تابلوی نوزدهم شامل متن کامل کتاب یهود بین‌الملل، نوشته هنری فورد است که به نظر می‌رسد در آن بخش عمده مطالب ارائه شده در 18 تابلوی قبلی به نحوی در کنار هم قرار گرفته و جمع‌بندی شده است.

تصویر یهود در قرآن، فتنه انگیزی‌های یهود در صدر اسلام، عید یهودی پوریم، مسجد الاقصی، مسیحیت صهیونیستی، زرسالاری یهود و نقش آنان در شکل گیری تمدن جدید غرب، فراماسونری و ارتباط آن با یهود، قحطی بزرگ در ایران معاصر جنگ اول جهانی و ارتباط آن با محافل صهیونیستی از عناوین این تابلوهای 18 گانه است.

شرح مفاهیم 476 اصطلاح و کلمه مرتبط با موضوع یهود و صهیونیسم با قابلیت جستجو، ارائه زندگی‌نامه و مهم‌ترین فعالیت‌های 193 نفر از سرکردگان صهیونیسم جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به همراه امکان جستجوی کلید واژهای و موضوعی در تمامی منابع با قابلیت تعیین محدوده، مشاهده سابقه جستجو، عبارات ترکیبی و غیره از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار «پژوهه شیطان» با قیمت هفت هزار تومان از سوی موسسه حنیف تولید شده و در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تخفیف و با قیمت سه هزار تومان عرضه می‌شود. این نرم‌افزار به گفته مسئول فروش غرفه دشمن‌شناخت، در طول روزهای ابتدایی برپایی نمایشگاه، با اقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

تنظیم: هومن بهلولی