تبیان، دستیار زندگی
استقلال یک آقای گل دیگر جانشین عنایتی «عماد رضا» مهاجم تیم ملی فوتبال عراق تائید كرد به زودی به طور رسمی به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران درخواهد آمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، «عماد محمد رضا» كه ترجیح داد درباره ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرگزاری فرانسه ؛ عماد رضا در استقلال

یک آقای گل دیگر جانشین عنایتی


«عماد رضا» مهاجم تیم ملی فوتبال عراق تائید كرد به زودی به طور رسمی به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، «عماد محمد رضا» كه ترجیح داد درباره جزئیات مالی قرارداد پیوستنش به تیم استقلال حرفی نزند، گفت مذاكرات با مدیریت باشگاه استقلال تهران به پایان رسیده و در چند روز آینده قرارداد امضا خواهد شد و مانعی دراین خصوص وجودندارد.

وی گفت بسیار خوشحال خواهد شد كه به تیم جدیدی ملحق شود و تلاش خواهد كرد شایستگی خود را ثابت كند.

عماد رضا در تیم فوتبال فولاد نیز دوران موفقی داشت و بازی وی چشمگیر بود تا جایی كه باشگاه استقلال برای پیوستن وی به این تیم ابراز تمایل كرده است.

عماد رضا بیست وپنج ساله ازمطرح ترین مهاجمان تیم ملی عراق است كه اواخرسال گذشته میلادی دردستیابی این تیم به قهرمانی در مسابقات غرب آسیا در دوحه سهیم بود و سبب شد عراق در مسابقات نهایی المپیك آتن در سال دو هزار و چهارمیلادی در رتبه چهارم قرارگیرد.

تبیان : عماد رضا که سابقه ی آقای گلی لیگ برتر ایران را هم در کارنامه خود دارد، از مدتها پیش تحت نظر امیر قلعه نوعی بود و سرمربی استقلال شخصا اصرار زیادی برای جذب او داشته است.

از سویی جدایی قریب الوقوع رضا عنایتی از استقلال (به علت پایان قرارداد و پیشنهادهای خارجی) استقلال را بر آن داشت که با جذب این مهاجم گلزن عراقی، جای خالی عنایتی را پرکند.