تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی موسسه تبیان، آمار بازدید از وب سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان را از بدو تاسیس، بیش از یک میلیارد بازدید اعلام نمود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان خبر داد:

آمار بازدید از سایت تبیان از مرز یک میلیاردموسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گذشت

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان اعلام کرد: آمار بازدید از وب سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از مرز یک میلیارد بازدید گذشته است .

پیام حسن زاده؛ مدیر روابط عمومی موسسه تبیان با ذکر این خبر افزود: سایت تبیان با ارائه محتوای بروز و توجه به نیاز مخاطبین خود، بیش از 2 میلیون صفحه سایت تبیان به صورت روزانه بازدید می شود. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تحولات گسترده ای در بخش محتوای سایت در چند سال گذشته صورت پذیرفته است، در نتیجه علاقمندان بیشتر از این سایت استفاده می کنند.

وی افزود: با ایجاد سرویس Rss در سایت تبیان نیز زمینه دسترسی آسان تر و به بروز رسانی های محتوای تبیان برای کاربران فراهم شده است. همچنین در سال جاری تحولات چشم گیری در افزایش تولیدات در بخش محتوا خواهیم داشت که بزودی اطلاعات آنها در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان، ارائه مطالب مختلف سایت به هفت زبان فارسی، انگلیسی، عربی، اردو، روسی، فرانسوی و ترکی استانبولی را از دیگر شاخصه های سایت تبیان در جذب مخاطب دانست.

وی در ادامه به پر بیننده ترین بخش های سایت تبیان اشاره کرد و افزود: بیشترین استقبال کاربران از بخش های حوزه علمیه، دین و اندیشه، خانواده، مشاوره، سیاست، مرکز یادگیری و مسابقات می باشد.

وی اضافه کرد شبکه اجتماعی تبیان هم به تازگی راه اندازی شده است که مورد استقبال گسترده علاقمندان  قرار گرفته است.

شایان ذکر است آمار آنلاین بازدید ها در صفحه اصلی سایت برای عموم کاربران نمایش علنی داده می شود.

روابط عمومی موسسه تبیان