تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت پایان اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال كشورمان درسوئیس، ایرانیان مقیم سوئیس در مراسمی استقبال و تقدیر شایانی از اعضای تیم ملی به عمل آوردند. در این مراسم كه از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن محل هتل اشترن این شهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداحافظی ایرانیان مقیم سوئیس با تیم ملی


به مناسبت پایان اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال كشورمان درسوئیس، ایرانیان مقیم سوئیس در مراسمی استقبال و تقدیر شایانی از اعضای تیم ملی به عمل آوردند.

در این مراسم كه از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن محل هتل اشترن این شهر برگزار شد، جمع زیادی از ایرانیان مقیم سوئیس و نیز علاقه مندان به فوتبال حضور داشتند و از تلاش بازیكنان تیم ملی فوتبال و اعضای همراه تیم كشورمان تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برن ضمن خوشامدگویی به مربیان و اعضای تیم ملی فوتبال، به شادی زایدالوصف ایرانیان مقیم سوئیس از حضور تیم ملی كشورمان در سوئیس و نیز دیدار با اعضای تیم ملی اشاره و ابراز امیدواری كرد موفقیت های تیم ملی كشورمان در مسابقات جام جهانی آلمان موجبات شادكامی مردم ایران رافراهم آورد.

مجید روانچی تاكید كرد دولت جمهوری اسلامی ایران همه گونه حمایت را از تیم ملی كشورمان برای حصول به موفقیت صورت خواهد داد.

همچنین برانكو ایوانکوویچ مربی تیم ملی فوتبال، شركت ایرانیان در این جلسه و نیز حضور گسترده آن ها در دیدارها با تیم های سوئیسی را حاكی از علاقه مندی وحمایت عمیق ایرانیان مقیم خارج از تیم ملی كشورشان دانست و مراتب سپاس تیم ملی فوتبال را ابراز داشت.

همایون شاهرخی مدیر تیم ملی فوتبال نیز از احساسات پرشور هموطنان ایرانی مقیم سوئیس درباره تیم ملی تشكر و این همدلی را به منظور تقویت روحیه بازیكنان و كادر تیم ملی مهم ذكر كرد.

در پایان این مراسم، به رسم تقدیر هدایایی از سوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئیس به بازیكنان تیم ملی كادر مربیان و هیئت همراه اهدا شد.

همچنین ضیافت ناهاری به افتخار تیم ملی فوتبال در محل رزیدانس جمهوری اسلامی در برن برگزار شد.

تیم ملی فوتبال كشورمان امروز (سه شنبه) به ایران بازگشت.