تبیان، دستیار زندگی
اسامی 23 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در فوتبال جام جهانی 2006آلمان اعلا‌م شد. فهرست بازیکنانی که به فیفا معرفی شده اند به این شرح است: دروازه بانان: ابراهیم میرزاپور، وحید طالب لو، حسن رودباریان. مدافعان: یحیی گل م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی


اسامی 23 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در فوتبال جام جهانی 2006آلمان اعلا‌م شد.

فهرست بازیکنانی که به فیفا معرفی شده اند به این شرح است:

دروازه بانان: ابراهیم میرزاپور، وحید طالب لو، حسن رودباریان.

مدافعان: یحیی گل محمدی‌، رحمان رضایی‌، محمد نصرتی‌، امیرحسین صادقی‌، سهراب بختیاری زاده، حسین کعبی.

هافبک‌ها: علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، فریدون زندی، جواد نکونام، ستار زارع، مهرزاد معدنچی‌، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و جواد کاظمیان.

مهاجمان: علی دایی، وحید هاشمیان‌، غلا‌مرضا عنایتی، آرش برهانی، رسول خطیبی.

همچنین برانکو با خط کشیدن بر روی نام های مهدی واعظی، واحدی نیک بخت‌، مهدی شکوری رجب زاده و میثم منیعی، آنها را در لیست انتظار قرار داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به این که انتخاب 23 نفر از میان بازیکنان حاضر در تمرینات کار سختی بود، افزود: با سه مسابقه ای که در سوئیس برگزارکردیم به نتایج رضایت بخشی دست یافتیم.

برانکو تصریح کرد تیم ایران در حال حاضر به هر دو روش (4 – 3 – 2 – 1 ) و ( 4 - 4 -2 ) اشراف دارد و از هر دو شیوه برحسب نیاز در رقابت ها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد با حمایت همه مردم ایران و تلا‌ش بازیکنان به افتخار و غرور ملی ایران بیافزاییم.

اسامی تیم ملی پس از سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی در سوئیس برابر تیم مونسینگن این کشور اعلام شد. تیم ایران در این بازی به برتری 3 برصفر دست یافت. برای تیم ملی کشورمان در این دیدار محمد نصرتی، جواد کاظمیان و آرش برهانی گلزنی کردند.