تبیان، دستیار زندگی
این طور که به نظر می رسد دیوار چین که حتی از کره ی ماه نیز قابل تشخیص است چند کیلومتر به طولش افزوده شده است. به این معنی که این اواخر بخشی از بقایای ناشناخته این دیوار بزرگ در منطقه ای کوهستانی در شمال شرقی این کشور کشف شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بچه ها جون، خبر

بچه ها جون، خبر

طولانی تر شدنِ طولانی ترین دیوار

این طور که به نظر می رسد دیوار چین که حتی از کره ی ماه نیز قابل تشخیص است چند کیلومتر به طولش افزوده شده است. به این معنی که این اواخر بخشی از بقایای ناشناخته این دیوار بزرگ در منطقه ای کوهستانی در شمال شرقی این کشور کشف شده است. باستان شناسان چینی در ادامه کاوش های خود برای شناسایی بقایای ناشناخته از دیوار بزرگ چین موفق به کشف خشت ها وسنگ هایی شدند که تشکیل دهنده بخشی از این دیوار در ارتفاعات شهر «سو ییژونگ » استان «لیائونینگ » بودند.

آنها اعلام کردند، این بخش از دیوار در زمان حکومت سلسله مینگ و در فاصله سا لهای ۱۳۶۸ تا 1644 میلادی بنا شده اما قسمت های اصلی آن یا ناپدید شده یا به دلیل اهمال مسئولان از بین رفته اند.

بچه ها جون، خبر

مرد خفاشی

در حالی که مردعنکبوتی سعی دارد از دیوار ساختمان های بلند جهان بالا برود، این روزها مرد خفاشی نیز وارد عمل شده است. این مرد 31 ساله آلمانی با پوشیدن لباس مرد خفاشی سعی دارد خود را از ساختمان های بلند آویزان کند. اما وی درآخرین تلاش خود که از پشت بام ساختمانی تجاری به صورت برعکس آویزان شده بود، توسط نیروهای پلیس دستگیر وراهی زندان شد.

این مرد در اظهار نظری گفته است که این کار را برای خودنمایی انجام نمی دهد بلکه از آویزان شدن از ساختمان ها بسیار لذت می برد. این در حالی است پلیس در بازرسی بدنی از وی، یک باتوم، یک ی‌اسپری اشک آور ویک جفت دستکش سربی خطرناک پیدا کرده است. به هرحال پلیس اعلام کرده که این کار وی غیرقانونی است..

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:شاهد نوجوان

مطالب مرتبط:

نگاهی به “سه گلدان”

نمایش عروسکی جزیره لانگولیو

نمایش «حسنك كجایی؟»

خبر دارم،خبر دارم 

خبر خبر

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.