تبیان، دستیار زندگی
ساعات پاسخگویی آنلاین دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی به مناسبت ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش ساعت کار پاسخگویی آنلاین سوالات شرعی دفتر آیت الله مکارم شیرازی

ماه رمضان
ساعات پاسخگویی آنلاین دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی به مناسبت ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد.

مسؤول بخش پاسخگویی آنلاین دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی اظهار کرد:

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و استقبال کاربران از بخش پاسخگویی آنلاین، ساعات پاسخگویی به مسائل شرعی مردم به دلیل تقاضای فراوان آنان افزایش می‌یابد.

براساس این گزارش، ‌پاسخگویی به احکام شرعی به زبان فارسی از ساعت 9 صبح تا ساعت 20 و بعد از ظهرها از ساعت 22 تا 4 بامداد انجام می‌شود.

همچنین پاسخگویی به مسائل اعتقادی از ساعت 10 صبح تا 15 بعد از ظهر و از ساعت 17 عصر تا 19 خواهد بود و علاوه بر این ساعات از 22 تا 1 بامداد نیز پاسخگویی به مسائل اعتقادی فعال خواهد بود.

 افزون بر پاسخگویی به زبان فارسی پاسخگویی به زبان عربی و انگلیسی نیز انجام می‌شود که ساعات آن از 22 تا 24 شب و پاسخگویی به زبان اردو نیز از ساعت 17 تا 19 خواهد بود.

لازم به ذکر است ، کارشناسان پاسخگویی به احکام شرعی نیز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 9 صبح تا 20 و شب‌ها از 22 تا 4 بامداد پاسخگوی مقلدان خواهند بود و علاوه بر مسائل شرعی، کارشناسان پاسخگویی مسائل اعتقادی مردم و مقلدان از ساعت 10صبح تا 15 بعد از ظهر و از ساعت17 تا 19 و 22 الی 1 بامداد خواهند بود و به سؤالات آنان پاسخ خواهند داد.

گفتنی است،‌مراجعین می‌توانند بدون داشتن شناسه در گوگل و تنها با نصب نرم‌افزار فلش پلیر با کارشناسان پاسخگویی این شناسه همه روزه به غیر از ایام تعطیل ارتباط برقرار کنند.

کاربران گرامی لطف کرده و  فقط از لینک زیر برای ارسال سوالات خود استفاده کنید و در این صفحه در قالب نظرات سوالات خود را مطرح نکنید ، چون پاسخی داده نخواهد شد.

برای ارسال سوالات اعتقادی و شرعی از دفتر آیت الله مکارم شیرازی اینجا را کلیک کنید.


منبع : خبرگزاری رسا

تهیه و تنظیم : گروه حوزه علمیه تبیان