تبیان، دستیار زندگی
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالی ،سید جلال حسینی ایرج گفت: دوازدهمین دوره مسابقات كشوری آزمایشگاهی و كارگاهی دانش آموزان متوسطه كشور كه در شهرستان قزوین برگزار شد. در مرحله استانی..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كسب مقام دوم كشوری مسابقات آزمایشگاهی فیزیك توسط دانش آموز بجنوردی

کسب مقام دوم کشوری مسابقات فیزیک

كاظمیان دانش آموز سوم ریاضی دبیرستان تیزهوشان بجنورد مقام دوم كشوری مسابقات آزمایشگاهی فیزیك را از آن خود كرد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالی ،سید جلال حسینی ایرج گفت: دوازدهمین دوره مسابقات كشوری آزمایشگاهی و كارگاهی دانش آموزان متوسطه كشور  كه در شهرستان قزوین برگزار شد. در مرحله استانی 84 نفر انتخاب شدند كه از بین آنان  8 نفر در 4گروه 2 نفره از دانش آموزان استان به این دوره از مسابقات راه یافتند كه یكی از دانش آموزان استان موفق به كسب مقام دوم كشوری آزمایشگاه فیزیك گردید.

رئیس گروه تكنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان گفت: در گروه درسی فیزیك دانش آموز، فربود كاظمیان ومحسن حاجی زاده  از شهرستان بجنورد ؛ رشته فیزیك،دیانا رابوكی از بجنورد و دل آرام اسماعیلی از فاروج؛در گروه درسی زیست ساعد نیكدلان از بجنورد و راضیه رمضانی از گرمه و در گروه رایانه عارف عوض نیا و مهدی محمودی اصل از بجنورد افراد اعزامی به مسابقات كشوری را تشكیل دادند.

گفتنی است؛ مرحله كشوری این مسابقات 6 مردادماه 90به مدت 2 روز و با حضور   256 دانش آموز از 32 استان كشوربرگزار شد.

لازم به ذكر است ؛ گروه اعزامی در بازگشت از مسابقات در فرودگاه مركز استان مورد استقبال گرم مدیر كل آموزش و پرورش؛معاون آموزش ابتدایی و چند تن از مسوولین آموزش و پرورش قرار گرفتند و با اهداء شاخه گل از آنان تجلیل شد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش

تنظیم: نسرین صادقی