تبیان، دستیار زندگی
محمود قنبری: چهره‌های صداهای ماندگار را به نمایش خواهیم گذاشت. رییس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم از بازگشایی رسمی پایگاه اطلاع رسانی این انجمن با هدف احیا و اعتلای دوبله ایران و معرفی صاحبان صدا خبر داد. محمود قنبر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت اینترنتی دوبلورهای ایران گشایش یافت


محمود قنبری: چهره‌های صداهای ماندگار را به نمایش خواهیم گذاشت.

رییس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم از بازگشایی رسمی پایگاه اطلاع رسانی این انجمن با هدف احیا و اعتلای دوبله ایران و معرفی صاحبان صدا خبر داد.

محمود قنبری اعلام كرد: کسانی که بیش از نیم قرن است كه به فرهنگ جامعه ایران خدمت می كنند ، صاحبان صدایی كه بودند و رفتند، هستند و می آیند. از این طریق به اطلاع همه دوستداران دوبله ایران می‌رسانیم كه در گذشته‌های دور و نزدیك چه كرده‌ایم، حال چه می‌كنیم و در آینده چه خواهیم كرد.

وی ادامه داد: از این دریچه، چهره‌های صداهای ماندگار، صداهایی كه شب و روز میهمان خانه‌های شما بودند و هستند، ولی همیشه در پس پرده بوده‌اند را، برایتان به نمایش خواهیم گذاشت.

قنبری در پایان اضافه كرد: بر آنیم تا تك تك اعضای این حرفه را از آغازین روز حركت دوبله‍، با بیوگرافی كامل و نمونه‌هایی از صدایشان معرفی كنیم و از كلیه علاقه‌مندان ‍، فرهیختگان ، دلسوزان و یارانمان می‌خواهیم كه در این راه یاریمان دهند.

آدرس این سایت:

WWW.IRAN-DUBBING.COM