تبیان، دستیار زندگی
جشن تولد یعنی ،حس کردن شکوه بودن یک موجود؛پس بیایید تا باهم شکوه بودن قرآن را که در شب قدر، دنیای حقیر ما را با عظمت بودنش روشن نمود ،با تمام وجود حس کنیم .
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت دعوت جشن تولد

کارت دعوت جشن تولد

جشن تولد یعنی ،حس کردن شکوه یک موجود؛پس بیایید تا باهم شکوه بودن قرآن را که در شب قدر، دنیای حقیر ما را با عظمت بودنش روشن نمود ،با تمام وجود حس کنیم .

مژده                                                                                         مژده

سالگرد تولد سید کتابهای آسمانی،" قرآن کریم " را ارج می نهیم و به همین مناسبت جشنی بزرگ در سراسر مساجد کشور ،حرمهای امامزادگان و دیگر اماکن مقدس در شبهای قدر برپا میداریم و آن را به نام احیاء معین می نماییم .از شما بزرگواران نیز برای تشریف فرمایی در مراسم جشن تولد قرآن کریم در شبهای احیاء دعوت می نماییم .

برنامه های جشن تولد :

مناجات باخدا

تلاوت قرآن ( سوره های روم و دخان و عنکبوت)

جوشن کبیر

توسل به حضرت علی و امام حسین علیهما السلام

توسل به قرآن(قرآن سر گرفتن )

بانی مراسم خداوند کریم بوده،و پذیرایی توسط ملائکه انجام می شود ، ضمنا قابل ذکر است که به جهت آمدن فرشتگان به سمت زمین در حین اجرای مراسم ،با وضو بودن و رعایت آداب مجلس ،عدم شلوغی و خواب آلودگی بسیار مهم است .به یاد داشته باشید تمامی اطراف شما حتی درون فضای دل و ذهن شما هم مجهز به دوربین های مدار بسته است .(مواظب باشید ضایع نشید!)

کارت دعوت جشن تولد

هدایا: در این جشن تولد برعکس دیگر تولد ها هدایای بسیار نفیسی از سوی بانی به همه شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد البته جوایز فوق العاده ای هم برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که امیداست تقدیم شماهم بشود.

انسیه نوش آبادی

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

یک کوله بار خبر

خبر دارم،خبر دارم

خبر خبر

جشنواره تابستانی تهران

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.