تبیان، دستیار زندگی
با پیوستن اکبر عبدی به جمع بازیگران نمایش "از خاک تا افلاک"، فهرست بازیگران اصلی این نمایش کامل شد. روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد نمایش "از خاک تا افلاک" با مضمونی ملهم از حم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اکبر عبدی روی صحنه تئاتر می‌رود


با پیوستن اکبر عبدی به جمع بازیگران نمایش "از خاک تا افلاک"، فهرست بازیگران اصلی این نمایش کامل شد.

روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد نمایش "از خاک تا افلاک" با مضمونی ملهم از حماسه عاشورایی دفاع مقدس نوشته مهدی متوسلی با کارگردانی محمود فرهنگ همزمان با فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر برای علاقمندان اجرا می‌شود.

قصه این نمایش به قرار ملاقات عده ای از رزمندگان برای چهل سال بعد در کنار خاکریزی در مناطق عملیاتی برمی گردد که همین ماجرا دستمایه اتفاقاتی جالب و دیدنی است.

عوامل اجرایی و بازیگران "از خاک تا افلاک" عبارتند از پرویز فلاحی پور، سیروس کهوری نژاد، کریم اکبری مبارکه، محمود راسخ فر و اکبر عبدی. دستیاران کارگردان: سیروس کهوری نژاد و عبدالرضا کیهانی. جلوه های ویژه: عباس زاویه، موسیقی: سعید ذهنی، طراح صحنه: حسین عالم بخش و مدیر تولید: علی رضوانی.

"از خاک تا افلاک" از تاریخ اول خرداد در تالار اصلی تئاتر شهر به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همکاری وزارت ارشاد به مدت 45 شب روی صحنه می رود.

لینک ها :

اکبر عبدی به خانه خود تئاتر بازگشت

اكبر عبدی