تبیان، دستیار زندگی
یک گروه از گروههای رصد ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن مستقرو علاقمندان می‌توانند مشارکت داشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای رصد هلال ماه به نمایشگاه قرآن بروید

هلال ماه

یک گروه از گروههای رصد ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن مستقرو علاقمندان می‌توانند مشارکت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی، رئیس ستاد استهلال استان تهران از حضور و استقرار یک گروه رصد در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: این رصد در دو نوبت روز و غروب فردا یکشنبه 9 مرداد انجام می‌شود.

حجت الاسلام محمد تقدیری رئیس ستاد استهلال استان تهران در رابطه با استقرار گروه رصد ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن اظهار داشت: یک گروه از گروههای رصد ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن مستقرو علاقمندان می‌توانند مشارکت داشته باشند.

وی افزود: فردا یکشنبه نهم مرداد ماه در دو نوبت روز و غروب برای رصد هلال ماه مبارک رمضان گروهی به رصد هلال می پردازند و برای این منظور 5 تلسکوپ در نظر گرفته شده است. محل این رصد خارج از سالن شبستان و جنب نمازخانه است.

رئیس ستاد استهلال استان تهران یادآور شد: رصد اول از ساعت 14:30 تا حدود ساعت 16 است و هدف از آن رصد هلال در روز است. در رصد دوم که از نزدیکی‌های غروب آغاز می شود هلال در شب رصد خواهد شد.

حجت الاسلام تقدیری در خصوص استقبال احتمالی مردم از این رصد گفت: با توجه به اینکه تا کنون روزهای اول نمایشگاه را در پی داشته‌ایم استقبال از غرفه نجوم بسیار خوب بوده لذا پیش بینی می‌شود فردا نیز استقبال خوبی از این رصد توسط مردم صورت گیرد.

تنظیم: هومن بهلولی