تبیان، دستیار زندگی
فیلم مستند سینمایی و جنجالی " کدام استقلال؟! کدام پیروزی؟! " که از سال 83 تولید آن آغاز گردیده و در حال حاضر آماده اکران شده است از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد مجوز اکران گرفت. براساس شنیده‌ها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«کدام استقلال، کدام پیروزی» پروانه نمایش گرفت


فیلم مستند سینمایی و جنجالی "کدام استقلال؟! کدام پیروزی؟!" که از سال 83 تولید آن آغاز گردیده و در حال حاضر آماده اکران شده است از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد مجوز اکران گرفت.

براساس شنیده‌ها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این فیلم بعد از ساعت ها جلسه پروانه‌ی نمایش گرفت.

موضوع این فیلم برمی‌گردد به درگیری های بین تیم های استقلال و پیروزی، و تماشاگرانی که در بازی ایران- ژاپن کشته شده‌اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان : مسعود ده نمکی

مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: پدرام کریمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: نورالدین گودرزی

محصول 85-1383.

مسعود ده‌نمكی خود با اعتقاد به این‌كه امروز در عرصه‌های مختلف جناح‌های سیاسی اعم از راست، چپ، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا با عناوین مختلف امتحان خود را پس داده‌اند، اظهار داشت: رقابت بین جریان‌های عمده‌ی سیاسی در كشور ما مثل بازی قرمز و آبی است.

وی افزود: این رقابت از نقطه‌ای شروع می‌شود، در جایی اوج می‌گیرد و با مشخص شدن نتیجه‌ی داربی یا لیگ برتر، دور جدیدی از بازی‌ها شروع می‌شود. عملاً هر دو دارند فوتبال بازی می‌كنند، ولی فقط رنگ پیراهن‌ها فرق می‌كند.

ده نمکی در حال حاضر پیش تولید فیلم جدید خود را شروع کرده است که به نوعی تاریخ سینمای جنگ را از لحاظ نوع‌آوری شکننده می‌سازد.

فیلم جدید ده نمکی با عنوان «اخراجی‌ها» با مضمون طنز اما ملودراماتیک به تاریخ جنگ ایران و تاریخ امروز ایران می‌نگرد.

عواملی که تاکنون در این فیلم مشخص شده‌اند عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مسعود ده نمکی، مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، تهیه کننده: حبیب الله کاسه ساز، مدیر تولید: محمود طائمه، بازیگران: محمدرضا شریفی نیا.

لینک:

ده‌نمكی اخراجی‌ها را كلید می زند