تبیان، دستیار زندگی
مسئول فرهنگی مؤسسه علامه جعفری گفت: باید ستادی در وزارت فرهنگ و ارشاد تشکیل شود تا بر انتشار کتاب‌های علوم قرآنی و دینی نظارت و از انتشار کتاب‌های ضعیف در این حوزه جلوگیری کند. شهرام انصاری افزود: انتشارات علامه جعفری در زما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب‌های بازاری، درحوزه‌ی دین چه می کنند؟!

مسئول فرهنگی مؤسسه علامه جعفری گفت: باید ستادی در وزارت فرهنگ و ارشاد تشکیل شود تا بر انتشار کتاب‌های علوم قرآنی و دینی نظارت و از انتشار کتاب‌های ضعیف در این حوزه جلوگیری کند. شهرام انصاری افزود: انتشارات علامه جعفری در زمان حیات ایشان بسیار کوچک بود و پس از درگذشت ایشان خانواده ایشان تصمیم گرفتند که این انتشارات را به مؤسسه علامه جعفری ارتقاء بدهند که وظیفه این مؤسسه انتشار آثار علامه جعفری، تحقیق و ترجمه و تهیه CD و نرم‌افزار آثار ایشان است.

مسئول فرهنگی مؤسسه علامه جعفری با اشاره به کتاب‌های بازاری در حوزه علوم دینی و معارف اسلامی افزود: باید در وزارت فرهنگ و ارشاد ستادی تشکیل شود تا از انتشار کتاب‌های بازاری و غیرتخصصی جلوگیری شود و صلاحیت کسانی که در این حوزه کتاب می‌نویسند بررسی شود تا هر کسی با کپی کردن مطالب کتاب‌های قبلی، کتاب‌سازی نکند. در ضمن این ستاد باید از انتشار کتاب‌های گمراه‌کننده که به عنوان خرافه وارد دین شده‌اند جلوگیری کند.