تبیان، دستیار زندگی
یكتاتور سنگدل بود خبرگزاری فارس:علیرضا داوودنژاد فیلمساز كشورمان در نامه ای به رییس جمهور نوشته است :برای یك كابوی رئیس جمهور،بهتر از این نمی‌شد نامه‌ای نوشت. نامه‌ای كه از طرف یك معلم دلسوز به حال مردم، برای یك دیكتاتور سنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا داوودنژاد :

نامه احمدی نژاد نامه یك معلم دلسوز به یك دیكتاتور سنگدل بود


خبرگزاری فارس:علیرضا داوودنژاد فیلمساز كشورمان در نامه ای به رییس جمهور نوشته است :برای یك كابوی رئیس جمهور،بهتر از این نمی‌شد نامه‌ای نوشت. نامه‌ای كه از طرف یك معلم دلسوز به حال مردم، برای یك دیكتاتور سنگدل نوشته شده است.

در نامه داوودنژاد آمده است:آقای رئیس جمهور،متاسفانه آدمهای دیكتاتور و سنگدل در همه جا پیدا می‌شوند و معمولا خصایل مشتركی هم دارند. شما امروز در فكر این هستید كه نان بر سر سفره مردم بیاورید و برای آنها آسایش خاطر فراهم كنید.

می‌گویید می‌خواهید كارها را به دست خود مردم بدهید.پس اجازه بدهید من به عنوان یك آدم معمولی با همه ضعف ها و قوتهایش كه 35 سال است به كار فرهنگی اجتماعی و اقتصادی در سینمای ایران مشغول هستم به شما عرض كنم؛

بدون تشكل‌های صنفی واقعی كه در ادامه اراده مردم اداره شوند به وجود آمدن جامعه‌ای كه اكثریت در آن آسوده باشند ممكن نیست. چرا شما یك بار در همایشی با حضور همه اهالی سینما، در زیر یك سقف حاضر نمی‌شوید؟

به نظر من، شما با همه اشتغالی كه دارید، می‌توانید یك بار، نیمی از یك روز خود را برای رسیدگی به مسایل عمده اهالی سینما، صرف كنید و از نشست و برخواستی صمیمانه با همه پیش كسوتان و تازه‌كاران این حرفه كه علم و فن‌آوری و هنر، مسایل و مشكلات انسانی را در خود جمع دارند به چشم اندازی روشن از اوضاع جاری سینما و معضلات و راه‌حل‌های آنها دست پیدا كنید.به امید سر عقل آمدن آن كابوی ماجراجو و همه دیكتاتورهای حیله‌گر، در همه جای دنیا.