تبیان، دستیار زندگی
طبوعات خبرگزاری ها معرفی شدند برگزیدگان سیزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند. غرفه آرایی، نظم و حضور دست اندرکاران، پاسخگویی مسئولان غرفه،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور معاون اول رئیس جمهور

برگزیدگان سیزدهمین نمایشگاه مطبوعات خبرگزاری ها معرفی شدند


برگزیدگان سیزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند.

غرفه آرایی، نظم و حضور دست اندرکاران، پاسخگویی مسئولان غرفه، ارائه روش خلاق برای جذب بازدیدکنندگان، حضور مدیران غرفه، میزان پوشش اخبار نمایشگاه، همکاری با ستاد برگزاری نمایشگاه، استقبال بازدیدکنندگان از غرفه، برنامه های جانبی و نشست های تخصصی و نظرسنجی از بازدیدکنندگان از جمله معیارهای هیئت داوران نمایشگاه برای انتخاب برگزیدگان بود.

در گروه نشریات زنان، نشریه پیام زن، گروه کودک و نوجوان نشریات نهال انقلاب و اخبار کودکانه، گروه نشریات دینی پگاه حوزه، ضمیمه و معرفت و گروه نشریات فرهنگی و اجتماعی دختران، شاهد و نشریات موسسه سروش انتخاب شدند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های مازندران، بوشهر و سیستان و بلوچستان نیز در بخش نشریات استانی به عنوان استان های برتر معرفی شدند.

در بخش نشریات علمی، معماری ، صنعتی و مهندسی نشریات تجهیزات صنعت نفت، صنایع هوایی و معماری داخلی برگزیده شدند و در بخش خبرگزاری ها نیز خبرگزاری میراث فرهنگی به عنوان خبرگزاری برتر انتخاب شد.

روزنامه های همشهری، شرق، خراسان، ایران، کیهان در بخش روزنامه های سیاسی و روزنامه دنیای اقتصاد در بخش روزنامه های اقتصادی انتخاب شدند.

در بخش نشریات روانشناسی و پزشکی نشریه تغذیه و سلامتی، در بخش نشریات خانوادگی نشریه خانواده شاد و در بخش هنری نشریه هنرپو برتر اعلام شدند.

روزنامه ورزشی "گل" در بخش نشریات ورزشی ، نشریه دادگستر در بخش حقوقی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در بخش موسسات پژوهشگاه ها برگزیده شدند.

نشریه "گوهران" در گروه نشریات ادبی، نشریات وب و عصر ارتباطات در بخش نشریات کامپیوتر و نشریات سنبله و شکار در بخش نشریات طبیعت، محیط زیست و کشاورزی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

موسسه رشد در بخش آموزشی و کمک آموزشی، فکه در بخش نشریات دفاع مقدس و انجمن روزنامه نگاران جوان و مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس در حوزه انجمن ها و تشکل ها و موسسه خیریه کودکان عقب مانده ذهنی وحدت به عنوان موسسه خیریه نمونه انتخاب شد.

هیئت داوران همچنین از موسسه بشری و نشریه اقتصاد و توسعه به دلیل فعالیت ویژه به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) تقدیر ویژه به عمل آورد.

در این مراسم همچنین از سید حمید قوام شهیدی مدیرعامل موسسه نمایشگاه های بین المللی نیز تقدیر شد.

لینک :

گزارش تصویری