تبیان، دستیار زندگی
اولین روز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزی آرام و دور از هیاهو را پشت سر گذاشت. پیش بینی می شود روزهای آتی با حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان، نمایشگاه قرآن از طراوت بیشتری برخوردار شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بعضی بر این باور
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز به کار نمایشگاه با حضور کمرنگ بازدیدکنندگان

نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

اولین روز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزی آرام و دور از هیاهو را پشت سر گذاشت. پیش بینی می شود روزهای آتی با حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان، نمایشگاه قرآن از طراوت بیشتری برخوردار شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بعضی بر این باور هستند که نمایشگاه قرآن کریم با حلول ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

با توجه به این که نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته از نظم و هماهنگی بیشتری برخوردار است و در خصوص آغاز به کار نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اطلاع رسانی مناسب از سوی مسئولین برگزار کننده صورت گرفته، متاسفانه بسیاری از علاقه مندان از آغاز به کار نمایشگاه بی اطلاع می باشند.

گرمای بیش از حد و غیر قابل تحمل سالن ها و نداشتن تهویه مناسب از یک طرف و عدم حضور تعدادی از غرفه داران بخش نرم افزار از سویی دیگر از مشکلاتی بود که در نخستین روز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به چشم می خورد.

متاسفانه امسال نیز همچون سال های گذشته غرفه داران با مشکل عدم دسترسی به اینترنت مواجه می باشند که خود باعث کاهش حضور بازدیدکنندگان در بخش نشر الکترونیک گردیده است.

مهندس سید علیرضا حسینی
مهمانان:

آقای مهندس حسینی؛ مدیریت طرح و برنامه و نظارت و ارزیابی موسسه تبیان، اولین مهمان غرفه در نخستین روز نمایشگاه بود که از نزدیک در جریان فعالیت های مختلف غرفه قرار گرفت.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی؛ ریاست نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم، با حضور مستمر در سالن شبستان مصلای بزرگ امام خمینی، پیگیر حضور هرچه بهتر فعالان قرآنی در نمایشگاه امسال بوده و به سرکشی در نمایشگاه می پردازد.

نرم افزار آموزش نماز برای کودکان
محصولات نرم افزاری موسسه تبیان:

نرم افزار «آموزش نماز برای کودکان» یکی از نرم افزار های تولیدی توسط موسسه است که با استفاده از روش های مناسب و جذاب برای کودکان و نوجوانان در محیطی شاد و نشاط آور، کلیه مراحل نماز خواندن را به همراه متن و صدای احکام مربوط به نماز تشریح می کند.

از دیگر بخش های این نرم افزار می توان به آموزش وضو، تیمّم، اشعار و داستان هایی در ارتباط با نماز به همراه متن و صدا، اطلاعاتی در مورد نماز جمعه، نماز آیات و نماز عید فطر اشاره کرد.

گفتنی است، کاربران می توانند بخش های مختلف این نرم افزار را به دلخواه انتخاب نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی