تبیان، دستیار زندگی
* «آرمناک»‌ جای «میرزاپور» را می گیرد آرمناک‌ پطروسیان، دروازه‌بان‌ ارمنى‌ و باتجربه‌ تیم‌ سپاهان‌ قصد دارد پس‌ از 10 سال‌ حضور در تیم‌هاى‌ اصفهانى‌ از این‌ شهر برود و فوتبالش‌ را در تیم‌ دیگرى‌ ادامه‌ دهد. مسئولان‌ باشگاه‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سه شایعه از نقل و انتقالات فوتبال ایران


* «آرمناک»‌ جای «میرزاپور» را می گیرد

آرمناک‌ پطروسیان، دروازه‌بان‌ ارمنى‌ و باتجربه‌ تیم‌ سپاهان‌ قصد دارد پس‌ از 10 سال‌ حضور در تیم‌هاى‌ اصفهانى‌ از این‌ شهر برود و فوتبالش‌ را در تیم‌ دیگرى‌ ادامه‌ دهد. مسئولان‌ باشگاه‌ فولاد خوزستان‌ با توجه‌ به‌ جدایى‌ ابراهیم‌ میرزاپور از این‌ تیم، مذاکراتى‌ را با آرمناک‌ آغاز کرده‌اند و او نیز راضى‌ شده‌ امسال‌ همراه‌ با فولاد در مسابقات‌ لیگ‌ برتر شرکت‌ کند.

* «زرینچه» دستیار «گولیت» در استقلال

گرچه حرف و حدیث ها در مورد اختلاف سلیقه ها مسؤولین باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما گفته می شود برخی عوامل باشگاه از همین حالا دست به کار شده اند تا در صورت عدم توافق میان باشگاه و قلعه نوعی، یک مربی اسم و رسم دار جانشین او شود. هفته پیش نام رود گولیت هلندی سرمربی سابق چلسی برای هدایت استقلال مطرح شد و خبر مذاکره با وی از سوی منابع نزدیک باشگاه هم تائید شده. این منابع همچنین از حضور جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال به عنوان دستیار گولیت نام برده اند.

* بازیکن سابق مزدا، مربی جدید سایپا

باشگاه سایپا که در واپسین روزهای لیگ برتر با اخراج بیژن ذوالفقارنسب همه را شوکه کرد، در حال رایزنی با یک مربی صاحب نام بلژیکی است. فرد مورد نظر نارنجی پوشان تهرانی " فررا" مربی سابق تیم های اندرلشت و بازیکن اسبق تیم مزدا هیروشیمای ژاپن است که شاید به زودی به تهران سفر کند. سایپا با فرشاد پیوس هم مذاکراتی داشته است.