تبیان، دستیار زندگی
ط‌ خوردن‌ تردیدهاى‌ برانکو روى‌ نام‌ 9 بازیکن! برانکو ایوانکوویچ‌ باید فردا لیست‌ نهایى‌ خود را به‌ فیفا ارائه‌ کند. او براى‌ حذف‌ بازیکنان‌ با مشکلات‌ زیادى‌ مواجه‌ است‌ زیرا بسیارى‌ از بازیکنان‌ شایستگى‌ حضور در جام‌جهانى‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمارش‌ معکوس‌ براى‌ خط‌ خوردن‌ تردیدهاى‌ برانکو روى‌ نام‌ 9 بازیکن!


برانکو ایوانکوویچ‌ باید فردا لیست‌ نهایى‌ خود را به‌ فیفا ارائه‌ کند. او براى‌ حذف‌ بازیکنان‌ با مشکلات‌ زیادى‌ مواجه‌ است‌ زیرا بسیارى‌ از بازیکنان‌ شایستگى‌ حضور در جام‌جهانى‌ را دارند اما به‌ هر حال‌ فوتبال‌ بى‌رحم‌ است‌ و باید همیشه‌ عده‌اى‌ چوب‌ این‌ بى‌رحمى‌ را بخورند. بعد از اینکه‌ علیرضا نیکبخت‌واحدى‌ و مجتبى‌ جبارى‌ به‌ دلیل‌ مصدومیت‌ از تیم‌ کنار رفتند و جام‌جهانى‌ را از دست‌ دادند، اکنون‌ ایوانکوویچ‌ باید 5 بازیکن‌ دیگر را هم‌ از لیست‌ کنار بگذارد.

از بین‌ دروازه‌بانان‌ گزینه‌هایى‌ که‌ احتمالاً‌ خط‌ خواهند خورد، وحید طالب‌لو و حسن‌ رودباریان‌ خواهند بود و قطعاً‌ یکى‌ از این‌ دو از تیم‌ کنار خواهند رفت.

در خط‌ دفاعى‌ سهراب‌ بختیارى‌زاده، امیرحسین‌ صادقى‌ و هادى‌ شکورى‌ کسانى‌ هستند که‌ برانکو براى‌ کنار گذاشتن‌ آنها از تیم‌ با مشکلات‌ متعددى‌ مواجه‌ است‌ اما در خط‌ هافبک‌ گزینه‌ اول‌ برانکو براى‌ خط‌ خوردن‌ محرم‌ نویدکیاست‌ که‌ هنوز وضعیت‌ مصدومیت‌ پاى‌ او مشخص‌ نیست. مهدى‌ رجب‌زاده‌ و جواد کاظمیان‌ دیگر بازیکنانى‌ هستند که‌ برانکو باید براى‌ آنها تصمیم‌ بگیرد.

البته حسین فركی صبح امروز در گفت و گویی از سوئیس اعلام كرد: تا آخرین لحظات فهرست نهایی بازیکنان رابررسی خواهیم کرد و كادر فنی و در راس آن برانكو پس از بررسی تمامی جوانب اسامی با بازیكنان اعزامی به جام جهانی را به فیفا اعلام خواهند كرد و نكته‌ی مهم این است كه كادر فنی هنوز برای حذف بازیكنی به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.